پی سی اطلاعات جدیدی در مورد بازی Diablo Immortal منتشر شد - پی سی

به تازگی شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) که در سال ۲۰۱۸ به معرفی بازی Diablo Immortal پرداخته بود، در قالب یک ویدئو، جزئیات جدیدی در مورد بخش‌های گوناگون این اثر با مخاطبین به اشتراک گذاشت. طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ی آلفای بازی Diablo Immortal قرار است به زودی در دسترس بازی‌بازان پلتفرم گوشی‌های هوشمند کشور استرالیا قرار گیرد. این نسخه از بازی دسترسی بازی‌بازان به چهار کلاس Monk ،Demon Hunter ،Wizard و Barbarian را فراهم خواهد کرد اما از طرفی محدودیت سطح پیشرفت این چهار کلاس مبارز را به میزان یک واحد افزایش خواهد داد.

در جریان ویدئوی منتشر شده، آقای ویات چنگ (Weyatt Cheng) طراح ارشد بازی Diablo Immortal، علاوه بر تشریح سیستم‌های مختلف این اثر به بیان برخی تغییرات به وجود آمده نسبت به نسخه‌ی سوم سری Diablo پرداخت. به گفته‌ی آقای چنگ، بازی‌بازان می‌توانند بار دیگر شاهد بازگشت سیستم Paragon باشند که چندین درخت مهارت بزرگ و گسترده برای شخصی‌سازی را شامل خواهد شد. همچنین مجموعه‌ای جدید از Rift تحت عنوان Elder Rift به بازی اضافه شده و بازی‌بازان برای به دست آوردن آن‌ها به کلیدهای مخصوصی نیاز دارند. با این حال به دست آوردن آیتم‌های Legendary Rift نیاز به کلید خاصی ندارد و به صورت خودکار در محیط پیدا خواهند شد، اما قابلیت معامله شدن ندارند. بازی‌بازان برای ارتقای Legendary Rift می‌توانند از آیتم‌های مخصوصی که به عنوان پاداش در ماموریت‌ها یا افزایش سطح دریافت می‌کنند، استفاده و مبارز خود را قدرتمندتر سازند.

همچنین آقای چنگ در مورد نحوه‌ی درآمدزایی، پرداخت‌های درون برنامه‌ای و خرید محتوای اضافه اعلام کرد که بخش اصلی بازی به همراه تمامی به‌روزرسان‌هایی که برای آینده برنامه‌ریزی شده‌اند، رایگان خواهند بود. وی همچنین اشاره کرد که سیستم انرژی برای محدود کردن وقت و فرصت بازی‌بازان وجود نخواهد داشت و همه می‌توانند بدون محدودیت به کلاس‌های جدید دسترسی داشته باشند. البته مشخص شد که برخی خرید‌های اختیاری که تاثیری بر گیم‌پلی و نتیجه‌ی رقابت‌ها ندارند، در عنوان رایگان Diablo Immortal وجود خواهند داشت. علاقه‌مندان می‌توانند با خرید Battle Pass یا Crest به برخی از آیتم‌ها به مانند Elder Rift دسترسی پیدا کنند که این موارد همان تاثیرات مثبت و منفی سایر آیتم‌های تقویت‌کننده را خواهند داشت و در جریان بازی می‌توان با کاوش در محیط آن‌ها را پیدا کرد. البته هنوز در مورد شیوه‌ی کسب Crest بدون پرداخت هزینه و در جریان بازی اطلاعاتی منتشر نشده است.

عنوان Diablo Immortal هم‌اکنون برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS در حال توسعه قرار دارد. شما در پایان می‌توانید ویدئوی معرفی سیستم‌های مختلف این اثر را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.