پی سی اطلاعات جدیدی از بازی Genshin Impact منتشر شد - پی سی

بازیبازان Genshin Impact اخیراً در کنار اولین بازی Pyro mage Klee از پیشرفت‌های کمی در چرخه‌ی بازی برخوردار شده‌اند. ورود این شخصیت شرور به بازی با استقبال خوبی روبرو شده است، هرچند بازیبازان هنوز محتوای قابل توجهی از داستان در مورد شخصیت جدید را در اختیار ندارند.

با این حال، یک پیام جدید در بازی توسط خود Klee برای بازیبازن Genshin Impact منتشر شده که ممکن است یک رویداد جدید یا به سادگی محتوای جدیدی که این شخصیت در آن قرار دارد، به بازی بیاید. این پیام نه تنها حاوی اسراری است، بلکه شامل چندین نشانه‌ی جدید است. کلی، که به آن نور آفتاب پرواز نیز می‌گویند ، کودکی یکی از شوالیه های افسانه‌ای فاونیوس است. او عموماً به اتاق حبس محدود می‌شود ، زیرا به نظر می‌رسد تمایل او به مواد منفجره او را به دردسر می‌اندازد، اما شخصیت محبوب پنج ستاره بازی Pyro Vision اولین پیام از این مجموعه‌ی ۵ پیام را به بازیبازان ارسال کرده است ، که احتمالاً همه مربوط به همان راز کوچک موجود در بازی است. این پیام شامل موارد مختلفی است که Klee هنگام ماجراجویی در دنیای بازی توسط Primogems و ۵ نسخه از Hero’s Wit است. از رزین شکننده می‌توان برای بازگرداندن ۶۰ رزین اصلی استفاده کرد و Hero’s Wit ماده‌ای چهار ستاره است که ۲۰،۰۰۰ تجربه در مصرف را به شما می‌دهد. پریمژوم‌ها نوع ارز برتر Genshin Impact هستند، بنابراین نیازی به گفتن نیست که بیشتر مسافران خوش شانس هستند که از این اقلام استفاده کنند.

Klee این یافته‌ها را به بازیبازان هدیه داده است، در حالی که به آن‌ها اجازه می‌دهد “راز کوچکی” داشته باشند. این شخصیت ظاهرا تصمیم گرفته است که یک ماجراجویی بسیار بزرگ و کاملاً امن را تجربه کند. ظاهراً این ماجراجویی یکی از اسرار بازی است، بنابراین بازیبازان به این زودی‌ها دسته‌ی کوچک موسیقی جاز Klee و Jean را نخواهند دید، اما او به بازیبازان اطمینان می‌دهد که اگر چیزی عالی‌ای پیدا کند فردا نیز هدیه می‌فرستد. اگر این پیام مطابق با سبک معمول ارتباط Klee باشد‌، بازیبازان می‌توانند انتظار داشته باشند که ماجراجویی به همان اندازه‌ای که خطرناک است نیز خطرناک باشد. این شخصیت مشهور است که ادعا می‌کند جادوی شبه بمبی اش برای انفجار است. همان‌طور که گفته شد، بازیبازان هنوز نمی‌دانند که این ماجراجویی شامل چه مواردی است. بر اساس عنوان پیام ، بازیبازان می‌توانند در آینده چهار نامه‌ی دیگر از Klee را انتظار داشته باشند. گذشته از این، مسافران باید منتظر اطلاع بیشتری از Flening Sunlight در مورد اینکه آیا این به مشارکت در یک رویداد در بازی منجر می‌شود یا به سادگی توسعه‌ی مداوم محتوای داستان را نشان می‌دهند. در هر صورت، بازیبازان باید به درخواست Klee برای سکوت توجه داشته باشند و شاید انتظار داشته باشند که به‌زودی Primogems بیشتری را ببینند. بازی Genshin Impact اکنون برای سیستم عامل‌های گوشی‌های هوشمند اندروید، iOS و کنسول پلی‌اسیتشن ۴ در دسترس است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.