پی سی اطلاعات جدیدی از بازی Crimson Desert منتشر شد - پی سی

مانند سنت همیشگی مراسم Game Awards، امسال هم شاهد رونمایی‌های غیرقابل‌انتظاری از عناوین جدید بودیم. رونمایی‌هایی که بازی‌بازان را نسبت به آینده کنجکاو کرده است. یکی از این عناوین، بازی Crimson Desert بود؛ عنوانی که قرار است تا در زمستان سال ۲۰۲۱ عرضه شود. تاکنون اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده بود اما اخیرا چند تن از سازندگان جزییات جدیدی را در این باره منتشر کرده‌اند. همراه گیمفا باشید.

در جریان رویداد TGA 2020، تریلر معرفی طولانی از بازی Crimson Desert منتشر شد. این عنوان محصول جدید پرل ابیس (Pearl Abyss) است. استودیویی که پیش از این Black Desert، یک عنوان نقش آفرینی چند نفره (MMORPG) را منتشر کرده بود. بازی Crimson Desert به نوعی دنباله‌ی معنوی عنوان پیشین به حساب می‌آید و احتمالا نظر طرفداران نسخه‌ی اول را جلب خواهد کرد.

در دو ویدیوی زیر، اعضای تیم سازنده اطلاعات جدیدی را درباره‌ی بازی Crimson Desert منتشر می‌کنند. یکی از آن‌ها در واقع تریلر معرفی این عنوان را تشریح می‌کند. دیگری بر نمایش گیم‌پلی بازی تمرکز دارد؛ اکتشاف در بازی، ماموریت‌های فرعی و مبارزات، از مسائلی هستند که در ویدیوی دوم به آن‌ها پرداخته شده است. علاوه بر این، صحنه‌های جدیدی از بازی نیز در این دو ویدیو وجود دارد که پیش از این دیده نشده است.

بازی Crimson Desert در زمستان سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. در حال حاضر پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نشده است. احتمالا این عنوان بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهمی عرضه خواهد شد.

دریافت با کیفیت ۴۸۰P | دریافت با کیفیت ۷۲۰P | دریافت با کیفیت ۱۰۸۰P 

 

دریافت با کیفیت ۴۸۰P | دریافت با کیفیت ۷۲۰P | دریافت با کیفیت ۱۰۸۰P 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.