پی سی اطلاعاتی از نحوه‌ی اجرای Devil May Cry 5: Special Edition برروی کنسول‌های نسل نهم منتشر شد - پی سی

به‌تازگی شرکت کپکام (Capcom) اطلاعاتی از نحوه‌ی اجرای بازی Devil May Cry 5: Special Edition برروی کنسول‌های نسل نهمی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که در فروم ResetEra توسط یکی از کارمندان کپکام منتشر شده است، بازی Devil May Cry 5: Special Edition برروی هر دو کنسول پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس با فعال کردن رهگیری پرتو (Ray Tracing) برروی رزولوشن ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و همچنین رزولوشن ۱۰۸۰P و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و شما می‌توانید از میان این دو حالت یکی را انتخاب نمایید. با غیر فعال کردن رهگیری پرتو، این بازی برروی رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و همچنین با رزولوشن پایین‌تر در نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز قابل اجراست.

تاکنون اطلاعاتی در مورد رزولوشن ۱۴۴۰P و اجرای Devil May Cry 5: Special Edition در نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و همچنین جزئیات اجرای بازی در کنسول اکس‌باکس سری اس منتشر نشده است.

بازی Devil May Cry 5: Special Edition که نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی بازی Devil May Cry 5 محسوب می‌گردد، در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه خواهد شد. همچنین این بازی در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر می‌شود. قابلیت رهگیری پرتو در هنگام عرضه برروی نسخه‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس در دسترس نخواهد بود و در تاریخی دیگر اضافه خواهد شد. کپکام همچنین اعلام کرده است که برنامه‌ای برای عرضه‌ی این نسخه‌ی ارتقا یافته برای رایانه‌های شخصی ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.