پی سی اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت پنجم - پی سی

خلق یک بازی ویدئویی به خودی خود کار بسیار سختی است چه برسد به اینکه آن بازی ویدئوی یک عنوان نقش آفرینی باشد. عناوین نقش آفرینی موفقی در بازار وجود دارند که بسیاری از آن‌ها در همین یک یا دو سال اخیر عرضه‌شده اند اما آیا هیچ کدام از آن‌ها توانسته اند موفقیت و محبوبیتی به مانند سری نقش آفرینی استودیوی سی دی پراجکت را کسب کنند؟ مطمئنا پاسخ به این سوال منفی است.

شاید بسیاری از ما به مانند امروز، استودیوی سی‌دی پراجکت را نمی شناختیم، اصلا نمی دانستیم بازی نقش آفرینی داستانی یعنی چه ! یعنی می دانستیم اما هیچ وقت فکر نمیکردیم یک بازی ویدئویی در سبک نقش آفرینی با یک شخصیت فوق العاده و یک داستانی که به طرز شگفت انگیزی روایت می‌شود بتواند ما را انقدر در آن سال‌ها مجذوب خود کند. شاید بسیاری از ما وقتی ویچر ۲ را بازی کردیم برق از سرمان پرید و اصلا انتظار چنین بازی خوبی و پرمحتوایی را با آن داستان جذاب نداشتیم. با وجود موفقیت دو نسخه اول اما استودیوی سی دی پراجکت یک هدف بزرگ داشت و آن هم چیزی نبود جز خلق بزرگ‌ترین نقش آفرینی تاریخ. برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دست برنداشت و سرانجام عنوانی را خلق کرد که نه تنها یکی از برترین عناوین تاریخ به شمار می‌آید بلکه می‌توان به جرات گفت نسخه سوم این فرنچایز سبک نقش آفرینی را متحول کرد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنماهای جامع بازی Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 و Dark Souls Remastered و Resident Evil III Remake تصمیم گرفتیم که راهنمای جامع و اختصاصی بعدی را آغاز کنیم و بنا شد تا این راهنما از شاهکار  Wild Hunt و به قلم سردبیر محترم خبری، سعید حلاجیان عزیز باشد. برای اینکه بتوانید بازی  Wild Hunt را صد در صد کنید و از تمام ارزها و نکات مخفی آن با خبر شوید، و از همه مهم تر تصمیمات درستی در بازی بگیرید به یک راهنمای جامعه و کامل احتیاج دارید. بنابراین با توجه به درخواست بالای شما کاربران تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم به قدم این بازی را به سعید حلاجیان عزیز که راهنمای اویل ۳ را به بهترین شکل تمام کرده بود سپرده تا برای شما این راهنمای سخت و دشوار را نگارش کند و اگر با ما همراه باشید بهترین و کامل تجربه را از بازی با رهنمای کامل سعید حلاجیان عزیز خواهید داشت.

دنیای بازی  Wild Hunt بسیار وسیع است. در هر گوشه و کنار این دنیای که بروید به هر شهری از آن که سر بزنید داستان متفاوتی برای روایت کردن وجود دارد. اتمسفر فوق العاده‌ی بازی سبب می‌شود که شما بخواهید ساعت‌ها و ساعت‌ها در این مناطق به کاوش بپردازید، رمزها و رازهای آن را کشف کنید، ماموریت‌های جانبی را قبول کنید و جادوهای جدید یاد بگیرید و از همه مهم تر خط داستانی اصلی بازی را دنبال کنید. زیرا این بازی روایت داستانی جذاب و شخصیت‌های منحصر بفردی دارد که به خوبی به آن‌ها پرداخته شده است. گاهی اوقات ماموریت‌های فرعی بازی نیز داستانی را برای شما روایت می‌کنند و شما را با شخصیت‌هایی آشنا می‌‍کنند که حتی گاهی این ماموریت‌ها را از خط داستانی اصلی بازی نیز جذاب تر می‌کنند. خیلی سخت است که در دنیای بازی  Wild Hunt قدم بگذارید و غرق در زیبایی، وسعت و اتمسفر فوق العاده آن نشوید. همان طور که گفتیم بازی  Wild Hunt یک بازی نقش آفرینی عادی نیست و دنیای بازی نیز وسعت بسیار بالایی دارد که شاید بدون یک راهنمای خوب و جامع به راحتی در دنیای بازی گم شده و یا از پیچیدگی های برخی ماموریت ها و مراحل آن کلافه شوید. به علاوه در خلال داستان بازی گرالت مجبور است تصمیماتی بگیرد و این تصمیمات می‌توانند نه تنها در سرنوشت نهایی بازی بلکه در سرنوشت بسیاری از شخصیت‌های آن تاثیر گذار باشد. به علاوه برخی از شخصیت‌های مهم بازی را نمی‌توانید در مراحل اصلی آن پیدا کنید بلکه برای ملاقات و آشنایی با این شخصیت‌ها باید به سراغ ماموریت‌های فرعی خاصی بروید. همان طور که قبلا نیز خدمت شما عرض کرده ام این مطالب از آن جهت اختصاصی گیمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم  Wild Hunt برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را به صورت یک هفته در میان برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم. در این راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست آید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع The  Wild Hunt که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 و Dark Souls Remastered و Resident Evil III Remake مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با پنجمین قسمت از سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع  Wild Hunt به قلم سردبیر محترم خبری، سعید حلاجیان عزیز همراه شوید.

در قسمت قبل تا اینجا پیش رفتیم که باید به دنبال یافتن جادوگر کوچک یعنی Ciri باشیم. حتما می دانید که Ciri دختر امپراطور نیلفگاردین است و او به واسطه ینفر توانسته گرالت را به قصر خود بیاورد و از او بخواهد تا دخترش یعنی Ciri را پیدا کند. به علاوه رد قسمت قبلی به طور کامل منطقه White orchard را ۱۰۰ درصد کردیم و دیگر هیچ محتوای مخفی یا ماموریت و قراردادی باقی نمانده است که ما آن را توضیح نداده باشیم و حتی در مورد باس مخفی بازی نیز صحبت کردیم. حال قصد داریم در این قسمت داستان بازی را ادامه داده و کمی بیشتر از قسمت های قبل به ماموریت های داستانی بازی بپردازیم.به مانند همیشه اگر در میان راه با ماموریت فرعی مهم یا مرتبط با ماموریت های داستانی بازی مواجه شدیم حتما به ان اشاره خواهیم کرد و به طور کامل به شرح ان ماموریت خواهیم پرداخت. بنابراین در قسمت چهارم راهنمای قدم به قدم و اختصاصی بازی Wild Hunt نیز با ما همراه باشید تا با ادامه ماجراجویی های گرالت با او همراه شویم.

در قسمت قبل تا آنجا پیش رفتیم که دختر Baron یعنی Tamara را یافتیم و پس از صحبت با او به این نتیجه رسیدیم که او قصد بازگشت به سوی پدرش را ندارد. بنابراین در پایان به نزد Baron رفتیم تا نتیجه را به او اطالع دهیم و بگوییم که جای دخترش امن است اما قصد بازگشت ندارد. در اینجا Baron از ما خواست تا به دنبال همسر وی بگردیم. اما قبل از یافتن همسر او یعنی Ana باید ماموریت دیگری را به پایان برسانیم و با شخص مهم دیگری ملاقات کنیم. در این قسمت قصد داریم تا ماموریت های داستانی بازی را ادامه دهیم.

خانم ها و آقایان؛ این شما و این یکی از بهترین، ماندگارترین و محبوب ترین شخصیت های تاریخ عناوین نقش آفرینی یعنی Geralt of Rivia. قرار است همراه با این شخصیت یه سفر پر ماجرا و طولانی داشته باشیم پس خودتون رو برای یک ماجراجویی جذاب آماده کنید

ماموریت داستانی Hunting a Witch

در طی این ماموریت باید ابتدا با جادوگری که در نزدیکی قرار دارد ملاقات کنیم. نام این جادوگر Keira Metz است. چند راه برای یافتن او وجود دارد اما برای اینکه بتوانید او را پیدا کنید  تنها کافی است به این نقطه از نقشه بروید که کلبه او دقیقا در این قسمت از نقشه قرار دارد ( نقشه ۴ ، شماره یک). وقتی به نزدیکی کلبه رسیدید بسیار مراقب باشید زیرا دسته از موجودات nekkers به گرالت جمله می کنند که باید آن ها را از پای در آورید. اگرچه درگیری و ممبارزه با این موجودات اصلا سخت نیست اما اگر احساس می کنید مبارزه برای شما دشوار است می توانید از بمب های Northern wind نیز استفاده کنید. پس اگر چنین قصدی دارید حتما به Alchemy بروید و ببینید که برای ساخت این بمب به چه مواردی احتیاج دارید و سپس که از نسخه ساخت این بمب اطلاع پیدا کردید ایتم هیا مورد نیاز را پیدا کنید و این بمب را بسازید و سپس هر زمان که تمایل داشتید از آن استفاده کنید. پس از اینکه کارتان با  nekkers ها به پایان رسید به سمت کلبه بروید و سپس یک میان پرده کوتاه آغاز می شود. پس از اتمام میان پرده به درون کلبه بروید. ویچر سنس را فعال کنید. نیازی نیست تا کل کلبه را با ویچر سنس جستجو کنید تنها به دنبال جمجمه یک اسکلت بگردید وقتی آن را پیدا کردید ضرب در را بزنید. این کار باعث می شود تا یک مکان و مسیر مخفی برای شما باز شود. وارد این مسیر شوید و وقتی که به انتهای مسیر رسیدید از پله ها به بالا بروید تا بتوانید در نهایت با Keira Metz ملاقات کنید. در طی مکالمه با Keira، گرالت از او در مورد Ciri می پرسد و Keira به گرالت می گوید که اخیرا یک Elf به دنبال Ciri می گشت. Keira به گرالت پیشنهاد می کند تا با یکدیگر به سراغ این Elf برونید کسی که در مخفیگاه Elf ها پنهان شده است. در این جا شما دو انتخاب پیش روی دارید گزینه او اینکه شما قبول کنید تا هم زمان با Keira و همراه او به مخفیگاه مورد نظر بروید و یا با گزینه دوم به او بگویید که وی را در مخفیگاه مورد نظر ملاقات می کند یعنی اینکه گرالت خود به تنهایی به آن مکان برود. در هر صورت تفاوتی نمی کند که کدام گزینه را انتخاب کنید این ماموریت به پایان می رسد و شما ۱۰۰ امتیاز تجربه را کسب خواهید کرد. به علاوه ماموریت داستانی جدید با نام Wandering in the Dark به بخش ماموریت های شما در بازی اضافه می شود.

در نهایت با Keira Metz ملاقات می کنید. در طی مکالمه با Keira، گرالت از او در مورد Ciri می پرسد و Keira به گرالت می گوید که اخیرا یک Elf به دنبال Ciri می گشت. Keira به گرالت پیشنهاد می کند تا با یکدیگر به سراغ این Elf برونید کسی که در مخفیگاه Elf ها پنهان شده است.

ماموریت Wandering in the Dark

در این ماموریت باید به مخفیگاه الف ها بروید برای اینکار می توانید از فست تراول استفاده کنید یعنی با انتخاب دیالوگ اول همراه با Keira به مقصد مورد نظر بروید و یا خودتان جداگانه به انجا بروید و سپس با Keira ملاقات کنید. در هر دو صورت وقتی به منظقه مورد نظر رسیدید، Keira یک پورتال ایجاد می کند که می توانید  با یکدیگر به داخل آن بروید و یا اینکه مسیر خود را زا یکدیگر جدا کنید. هر انتخاب که بکنید در نهایت مسیرتان از هم جدا می شود. بهتر است Keira را همراهی کنید و با وی به پورتال بروید زیرا در آن صورت هر کدام از شما در یک اتاقی جداگانه قرار می گیرید که یان اتاق حاوی ایتم هایی است که ارزشمند هستندو. به مسیر خود ادامه دهید و کمی جلوتر دسته ای از Drowner ها را از پای در آورید. پس از اینکه کارتان با آن ها تمام شد و منطقه را پاکسازی کردید به درون آب بروید و شیرجه بزنید و به سمت غاری که در نزدیکی قرار دارد بروید. پس از اینکه از آب خارج شوید به یک دو راهی می رسید بهتر است مسیر سمت راست را انتخاب کنید تا بتوانید سریع تر به مقصد برسید زیرا اگر از سمت راست بروید مجبور هستید تا با استفاده از جادوی  Aard یک دیوار را در مسیر خود تخریب کنید.

در قسمتی از این ماموریت باید برای مدتی در زیر آب شنا کنید

نکته: در حین این ماموریت به دلیل اینکه منطقه بسیار تاریک است برای اینکه کارتان راحت تر شود می توانید برای روشنایی از مشعل یا Cat Potion استفاده کنید و یا نزدیک به Keira بمانید زیرا او با جادوی خود تقریبا اطراف خود را روشن می کند.

به مسیر خود ادامه دهید تا به یک غار بزرگ تر برسید. بار دیگر این Drowner ها هستند که انتظار شما را می کشند. در حین مبارزه با آن ها می توانید  از  گازهای سمی  که برروزی زمین وجود دارند به عنوان یک مزیت استفاده کنید. به بیان ساده تر با استفاده از جادوی Igni گازهای سبز رنگ را می توانید به آتش بکشید که در این صورت قادر هستید تا آسیب بیشتری به Drowner ها وارد کنید. البته باید مراقب باشید که خودتان خیلی نزدیک گازهای سبز نشوید زیرا سمی هستند و سلامتی شما را کاهش می دهند. به مسیر ادامه دهید تا به پله ها برسید و در آن صورت دوباره می توانید با Keira ملاقات کنید. دسته ای از موش ها به شما جمله ور می شوند که از میان برداشتن آن ها کار ساده ای است. در ادامه Keira از شما می خواهد که لانه های موش را تخریب کنید. اما برای تخریب لانه های موش بهتر است تا از بمب ها استفاده نکنید بلکه به راحتی  با استفاده از جادوی Igni می توانید لانه ها را تخریب کنید و در این صورت شما امتیاز تجربه به دست خواهید آورد.

Keira از شما می خواهد که لانه های موش را تخریب کنید. اما برای تخریب لانه های موش بهتر است تا از بمب ها استفاده نکنید بلکه به راحتی  با استفاده از جادوی Igni می توانید لانه ها را تخریب کنید و در این صورت شما امتیاز تجربه به دست خواهید آورد.

به مسیر ادامه دهید تا جایی که اولین Projection الف ها آغاز شود بعد از مشاهده آن به غار دیگر بروید در این غار گرالت همراه با Keira باید با Wraith ها دست و پنجه نرم کنند. به مانند همیشه همان تکنیک استفاده از تله های Yrden و به دام انداختن Wraith ها را به کار ببرید. پس از اینکه این هیولاها را از پای در آوردید به مسیر خود ادامه دهید و علامت ها را دنبال کنید. در نقطه ای باید از جایی بالا بروید و سپس باز هم به مسیر ادامه دهید و در نهایت به یک حفره دیگر می رسید و در اینجا امتیاز تجربه نیز به دست می آورید. به سمت Projection جدید بروید . پس از مشاهده آن به سراغ علامت های جدید نروید و سعی نکنید تا به آن ها دست بزنید زیرا در این صورت ممکن است ورژن شیطانی Keira و گرالت را ظاهر کنید که شکست دادن هر یک از آن ها بسیار سخت و دشوار خواهد بود. به جای آن به حفره ای که در وسط این اتاق قرار دارد بپرید تا به درون آب برسیدو سپس شیرجه بزنید تا جایی که به خشکی برسید و وقتی از آب خارج شدید به دنبال علامت اسب بگردید با آن تعامل برقرار کنید. سپس از راه باریکی که قرار دارد خود را به Keira برسانید تا با یکدیگر به مسیر ادامه دهید و در اتاق بعدی این بار علامت پرنده را انتخاب کنید تا  از این طریق یک پورتال جدید فعال شود .

به مسیر ادامه دهید تا جایی که اولین Projection الف ها آغاز شود

در اتاق بعدی یک مینی باس منتظر شماست و باید همراه با Keira او را شکست دهید. این مینی باس golem نام دارد. مبارزه با این باس آنچنان دشوار نیست اما باید حسابی مراقب حملات ناگههانی و قدرتمند او باشید. به علاوه هرگز از حفاظ جادویی که keira ان را به وجود آورده خارج نشوید زیرا رد غیر این صورت خیلی سریع خواهید مرد. بهترین راه برای مبارزه با golem  این است که از حملات وی جاخالی دهید و سپس به وی با شمشیر ضربه بزنید و یا وقتی که او به سمت Keira حمله می کند از فرصت استفاده کرده و به او ضربه بزنید. همچنین می توانید با استفاده از جادوی Aard او را برای مدتی کوتاه گیج کنید و سپس ضربه ای قدرتمند (ضربه سنگین) به او وارد کنید. مجموعه این اقدامات را باید چندین بار تکرار کنید تا در نهایت بتوانید golem را شکست دهید.

در اتاق بعدی یک مینی باس منتظر شماست و باید همراه با Keira او را شکست دهید. این مینی باس golem نام دارد. مبارزه با این باس آنچنان دشوار نیست اما باید حسابی مراقب حملات ناگههانی و قدرتمند او باشید.

پس از شکست دادن golem  به مسیر خود ادامه دهید تا یک علامت پرنده دیگر را پیدا کنید تا از آن طریق بتوایند یک پورتال دیگر را فعال کنید و در این لحظه یک میان پرده دیگر اغاز می شود. پس از آن Keira را تعقیب کنید. او یک سپر محافظ جادویی می سازد و بهتر است حتما در داخل این سپر محافظ بمانید زیرا در غیر این صورت خواهید مرد. Keira سعی می کند تا سه Rift موجود در منطقه را ببندد اما در این زمان دشمنان زیادی به او حمله می کنند که این وظیفه گرالت است تا از آن ها در برابر این دشمنان محافظت کند تا تمام Rift ها بسته شود. دقت داشته باشید برا اینکه Keira بتواند Rift ها را ببندد باید ابتدا Hounds of the Wild Hunt  که از درون این Rift ها بیرون می آیند را شکست دهید زیرا تنها در این صورت است که Keira می تواند Rift ها را ببندد. از هر Rift یک Hounds of the Wild Hunt  خارج می شود که بهترین راه برای مبارزه با آن ها استفاده از شمشیر نقره و جادوی igni است. پس از اینکه مبارزه به اتمام رسید از پله ها به بالا بروید و به مسیر ادامه دهید تا بار دیگر به یک دو راهی برسید. اگر گرالت به سمت چپ برود وارد یک پورتال دیگر می شود و اما اگر به سمت راست بروید در پشت سر او ناگهان بسته می شود و گرالت نمی تواند خارج شود. در اینجا یک هیولای دیگر با نام Gargoyle ظاهر می شود و گرالت برای خروج از این اتاق باید ابتدا این هیولا را شکست دهد. البته دقت داشته باشید درست قبل از ورود به این اتاق یک صندوق قرار داد که به صورت تصادفی دو عدد دیاگرام را می توایند لوت کنید. مبارزه با این هیولا نیز آنچنان سخت نیست و با مشاهده نقطه ضعف او متوجه می شوید که او به شمشیر نقره و جادوی Quen بسیار ضعف دارد و می توانید با جاخالی دادن از حملات او و ضربه زدن یا با استفاده از جادو وی را از پای در آورید . البته به مانند مبارزه با golem در مبارزه با Gargoyle نیز می توانید از Elementa oil یا Dimeritium bombs  استفاده کنید که بسیار موثر هستند. اگرچه این باس  اختیاری است اما لوت هایی که در این اتاق قرار داند تقریبا ارزشمند هستند و باعث می شود تا مبارزه با این هیولا نیز ارزشمند باشد.

اگر گرالت به سمت چپ برود وارد یک پورتال دیگر می شود و اما اگر به سمت راست بروید در پشت سر او ناگهان بسته می شود و گرالت نمی تواند خارج شود. در اینجا یک هیولای دیگر با نام Gargoyle ظاهر می شود و گرالت برای خروج از این اتاق باید ابتدا این هیولا را شکست دهد

پس از شکست Gargoyle از این مکان خارج شوید و به مسر خود ادامه دهید ( یعنی همان مسیری که باید رد ابتدا به سمت چپ می رفتید) تا واردپرتال شوید و در ادامه یکی از سربازان Wild Hunt با نام Nithral را مشاهده می کنید که باید با او به مبارزه بپردازید. مبارزه با Nithral بسیار سخت تر و دشوار تر از مبارزه ای است که با Golem داشتیم . اگرچه او بسیار قدرتمند است اما حملات او به دلیل اینکه از سلاح دو دستی استفاده می کند بسیار آهسته هستند. از فرصت استفاده کنید تا بتوانید Nithral را ضعیفتر کنید و البته اینکه Keira هم به شما کمک می کند و با جادو های خود به Nithral حمله می کند و حواس وی را پرت می کند که این بهترین فرصت برای ضربه زدن و حمله کردن به او است. از حملات و ضربات او جاخالی بدهید و سپس به او ضربه بزنید و اگر از معجن Thunderbolt هم استفاده کنید که چه بهتر زیرا ضربات شما آسیب بیشتری به او وارد می کند. پس یک بار دیگر تکرار می کنم از معجون Thunderbolt استفاده کنید و از حملات Nithal جاخالی دهید سپس سبه وی ضربه بزنید و استفاده از جادو را هم فراموش نکنید. اگر می خواهید از جادو استفاده کنید بهتر است از جادوی Quen استفاده کنید زیرا اگر از Axii استفاده کنید تنها برای چند ثانیه می تواند Nithal را گیج کند کمی که Nithral احساس خطر کند خود را در درون یک سپر محافظ جادویی پنهان می کند و البته چند Housand of Wild Hunt را ظاهر می کند که به او کمک کنند. در این صورت کار منطقی این است که ابتدا با Housand ها مبارزه کنید و آن ها را از سر راه خود کنار بزنید زیرا با وجود Housand ها باس اصلی بازی یعنی Nithral می توان سلامتی خود را بازیابی کند پس بهتر است هرچه سریع تر از شر Housand ها خلاص شوید زیرا در این صورت دیگر Nithral نمی تواند سلامتی خود را بازیابی کند. همچننی دقت داشته باشید که در طول مبارزه به هیچ عنوان به سپر جادویی Nithral حمله نکنید یعنی زمانی که وی خود را در این سپر جادویی پنهان کرده کاری با وی نداشته باشید زیرا ضربه زدن به این سپر جادویی تنها باعث گیج شدن گرالت می شود. ادامه مبارزه نیز به همین صورت است شما باید تلاش کنید تا Nithral را ضعیف و ضعیف تر کرده و سطح سلامتی وی را کاهش شدهید و همچنین به محض احظار شدن Housand ها سریعا آن ها را از پای در آورید و اجازه ندهید تا Nithral دوباره خود را احیا کند. در نهایت دیر یا زود باس چالش برانگیز بازی یعنی Nithral را شکست خواهید داد و هنگام که وی کشته شود یک شمشیر ارزشمند با نام Wild Hunt’s warrior’s sword و یک دیاگرام را دراپ می کند.

در ادامه یکی از سربازان Wild Hunt با نام Nithral را مشاهده می کنید که باید با او به مبارزه بپردازید. مبارزه با Nithral بسیار سخت تر و دشوار تر از مبارزه ای است که با Golem داشتیم . اگرچه او بسیار قدرتمند است اما حملات او به دلیل اینکه از سلاح دو دستی استفاده می کند بسیار آهسته هستند

در نهایت به آخرین Projection ( یا همان تصوی الف) برسید. در این جا Keira به شما کتابی تحت عنوان The Ladies of the Wood book را می دهد و هم زمان ماموریتی با نام The Ladies of the Wood نیر به ماموریت های بازی اضافه می شود. ویچر سنس را فعال کنید گیاهان و یادداشت ها را بررسی کنید اما مهم ترین چیزی که باید بررسی کنید در خروجی مخفی است با آن تعامل کنید و به ماکلمه ای که میان گرالت و Keira آغاز می شود گوش دهید و در ادامه او ایتمی به نام The Eye of Nehaleni  را به گرالت می دهد که در ادامه باید بار دیگر قسمت خروجی را چک کنید. در اتاق بعد Keira از گرالت می خواهد که به وی در زمینه یک ماموریت یعنی یافتن Magic Lamp  کمک کند. این تصمیم با شماست که این پیشنهاد را قبول کنید یا رد کنید اما بهتر است آن را قبول کنید و در این صورت ماموریت فرعی با نام Magic Lamp  به ماموریت های شما در بازی اضافه خواهد شد . یعنی اگر درخواست Keira را پذیرفته باشید بالافاصله این ماموریت فعال می شود. در هر صورت انتخاب شما هر چه باشد ماموریت Wandering in the Dark  به پایان می رسد و امتیاز تجربه دریافت خواهید کرد. اگر ماموریت Magic Lamp را نپذیرفته باشید و می خواهید تا از این خرابه ها خارج شوید مسیری که در سمت چپ قرار دارد شما را به بیرون از خرابه ها هدایت می کند (در پایان مسیر شما باید یک توهم یا ilusion دیگر را نیز حذف کنید).

در نهایت به آخرین Projection ( یا همان تصوی الف) برسید. در این جا Keira به شما کتابی تحت عنوان The Ladies of the Wood book را می دهد و هم زمان ماموریتی با نام The Ladies of the Wood نیر به ماموریت های بازی اضافه می شود. ویچر سنس را فعال کنید گیاهان و یادداشت ها را بررسی کنید اما مهم ترین چیزی که باید بررسی کنید در خروجی مخفی است با آن تعامل کنید و به ماکلمه ای که میان گرالت و Keira آغاز می شود گوش دهید و در ادامه او ایتمی به نام The Eye of Nehaleni  را به گرالت می دهد که در ادامه باید بار دیگر قسمت خروجی را چک کنید

ماموریت فرعی Magic Lamp:

فرض بر این می گیریم که شما می خواهید تمام ماموریت های جانبی مرتبط با شخصیت Keira را انجام داده و مسیر داستانی این شخصیت را کامل کنید بنابراین باید وقتی Keira از شما می خواهد که در یافتن Magic Lamp  به او کمک کنید درخواست او را بپذیرید و ماموریت Magic Lamp تنها نقظه شروعی است بر ادامه مسیر داستانی شخصیت Keira Metz. خب وقتی این ماموریت را قبول کنید بالافصله فعال می شود و شما باید همراه با Keira به مسیر ادامه دهید تا در نهایت به یک اتاق برسید

نکته: اگر ابتدا درخواست Keira را رد کرده باشید اما سپس پشیمان شده و می خواهید این ماموریت را انجام دهید قبل از اینکه از خرابه ها خارج شوید  تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوباره به نزد Keira باز گردید و به همراه او به سمت اتاق بروید. اگر از خرابه ها خارج شوید دیگر قادر به انجام این ماموریت نخواهید بود و به اصلاح ماموریت شما Fail می شود.

وقتی Keira از شما می خواهد که در یافتن Magic Lamp  به او کمک کنید درخواست او را بپذیرید و ماموریت Magic Lamp تنها نقظه شروعی است بر ادامه مسیر داستانی شخصیت Keira Metz

پس از اینکه با Keira همراه شده و به اتاق مورد نظر رسیدید ویچر سنس را فعال کنید و نوشته ای که برروی در وجود دارد (inscription) را مطالعه کنید که در واقع به زبان Elf ها نوشته شده است. بنابراین Keira و گرالت با کمک یکدیگر این نوشته را ترجمه می کنند و متوجه می شوند که برای به دست آوردن Magic lamp باید یک پازل را حل کنند. در واقع چهار مجسمه در این مکان وجود دارند که باید گرالت به ترتیب درست آن ها را شعله ور کند. اگر در نهایت نتوانستید پازل را خودتان حل کنید به ترتیب زیر عمل کنید:

اول مجسمه سوم را شعله ور کنید که در سمت راست inscription قرار دارد، سپس به سراغ مجسمه شماره ۲ یعنی اولین مجسمه در سمت چپ inscription بروید، سپس مجسمه شماره ۴ که دومین مجسمه در سیمت راست inscription است و در نهایت مجسمه شماره ۱ را شعله ور کنید یعنی دومین مجسمه ای که در سمت چپ inscription قرار دارد. اگر این مجسمه ها را به ترتیبی که گفتیم شعله ور کنید دری بازی می شود که Keira و گرالت می توانند به اتاقی که در آن طرف قرار دارد بروند که جایی شبیه به قبرستان است. البته توجه داشته باشید پس از فعالس ازی مجسمه دوم و قبل از فعال کردن مسجمه چهارم چند Wraith به شما حمله می کنند که ابتدا باید با آن ها مبارزه کنید و ان ها از پای در آورید و سپس به سراغ باقی مجسمه ها بروید.

Keira و گرالت با کمک یکدیگر این نوشته را ترجمه می کنند و متوجه می شوند که برای به دست آوردن Magic lamp باید یک پازل را حل کنند. در واقع چهار مجسمه در این مکان وجود دارند که باید گرالت به ترتیب درست آن ها را شعله ور کند

پس از اینکه وارد اتاق شدید به سمت Shrine که روبروی شما قرار دارد بروید و کلید ضرب در را بزنید. و در این لحظه میان پرده ای نمایش داده می شود و در نهایت Keira آیتم Magic Lamp را بر می دارد. حالا کارمان تمام شده و گرالت می تواند خارج شوید و برای خارج شدن باید از همان مسیری که آمده ایم بازگردیم منتها عجله نکنید. هنگامی که زا راه مخفی که پس از حل پازل ها باز شد خارج شدید از سمت راست از لبه های صخره ها بالا بروید و یک قسمت مخفی کوچک را خواهید یافت که یک place of Power برای جادوی yrden در آنجا قرار دارد. البته مراقب باشید زیرا یک golem نیز ظاهر می شود و منتظر است تا از شما پذیرایی کند. همان استراتژی قبلی را برای مبارزه با این golem در پیش بگیرید و وقتی Keira حواس golem را پرت می کند از پشت به golem ضربه بزنید و اینکار را تکرار کنید تا در نهایت golem را از پای در بیاورید. پس از کشته شدن golem حتما باقیمانده او را لوت کنید. یک در مخفی دیگر در این اتاق وجود دارد که با جادو Aard می توانید آن را باز کنید و اگر صندوق های دیگری نیز در این اتقا مشاهده می کنید نیز حتما آن ها را لوت کنید زیرا در این صورت ایتم ها به نسبت ارزشمندی را خواهید یافت.  وقتی کارتان با این قسمت تمام شد به اتاق مجسمه ها بازگردید و از همان راهی که آمده اید از این مکان خارج شوید. پس از آن گرالت و Keira از یکدیگر جدا می شوند اما قبل از آن Keira به گرالت می گوید حتما سری به کلبه او بزند زیرا او باز هم به کمک گرالت احتیاج داردو گرالت هم قبول می کند.

پس از اینکه وارد اتاق شدید به سمت Shrine که روبروی شما قرار دارد بروید و کلید ضرب در را بزنید. و در این لحظه میان پرده ای نمایش داده می شود و در نهایت Keira آیتم Magic Lamp را بر می دارد

ماموریت A Towerful of Mice

سومین ماموریتی که برای تکمیل مسیر داستانی شخصیت Keira Metz باید انجام دهید ماموریت A Towerful of Mice  است. البته قبل از این ماموریت، ماموریت دیگری به نام An Invitation from Keira Metz وجود دارد که اگر شما به Keira Metz کمک کرده باشید که Magic Lamp را پیدا کند این ماموریت را دریافت خواهید کرد و برای آن باید ابتدا به کلبه keira که در جنگلی در نزدیکی روستای Midscope در شهر ولن قرار دارد بروید ( نقشه ۴ شماره ۱).  پس از اینکه Keira را ملاقات کردید و با او صحبت کردید او به شما دو آیتم Magic Lamp و xenovox  را می دهد که برای ماموریت بعدی به آن احتیاج دارید و حال پس از دریافت این ایتم ها ماموریت دیگری تحت عنوان A Towerful of Mice  آغاز می شود. برای انجام این ماموریت باید به Fyke Isle  بروید اگر قبلا به این منطقه رفته باشید که کار شما بسیار راحت است و بهتر است از طریق  Fast Travel به آن منطقه بروید. اما اگر تا به حال به آن منطقه نرفته اید و هیچ ماموریت فرعی را در آن منطقه انجام نداده اید پس باید در نزیکی کلبه Keira Metz به دنبال یک قایق بگردید زیرا برای اینکه بتوانید به Fyke Isle  بروید باید تقریبا مسیری را در امتداد رودخانه حرکت کنید تا به آن جا برسید. پس با استفاده زا قایق خودتان را به Fyke Isle  برسانید.

برای انجام این ماموریت باید به Fyke Isle  بروید اگر قبلا به این منطقه رفته باشید که کار شما بسیار راحت است و بهتر است از طریق  Fast Travel به آن منطقه بروید. اما اگر تا به حال به آن منطقه نرفته اید و هیچ ماموریت فرعی را در آن منطقه انجام نداده اید پس باید در نزیکی کلبه Keira Metz به دنبال یک قایق بگردید زیرا برای اینکه بتوانید به Fyke Isle  بروید باید تقریبا مسیری را در امتداد رودخانه حرکت کنید تا به آن جا برسید. پس با استفاده زا قایق خودتان را به Fyke Isle  برسانید

قبل از اینکه کاوش در این جزیره را آغاز کنید به منوی تجهیزات بروید و آیتم Magic Lamp را که از Keira Metz دریافت کرده اید را در قسمت ایتم های فعال خود قرار دهید. سپس به مسیر خود ادامه دهید و به سمت برج حرکت کنید در مسیر خود با دشمنان زیادی از جمله rotfiends ،drowners ،water hags و ghouls  روبرو خواهید شد پس بهتر است حواستان را جمع کنید. قبل از اینکه به داخل برج بروید اطراف برج را بررسی کنید برای اینکار باید از Magic lamp استفاده کنید تا سه مکان تسخیر شده توسط ارواح را پیدا کنید. در واقع شما باید با کمک نوری که از این چراغ جادویی ساطع می شود روح ها را پیدا کنید اگر دقت کنید در حوالی برج قسمت هایی وجود دارند که یک حاله سبز رنگ مشاهده می کنید که اگر با نور لامپ به آن نگاه کنید می توانید ارواح را به راحتی پیدا کنید.

قبل از اینکه به داخل برج بروید اطراف برج را بررسی کنید برای اینکار باید از Magic lamp استفاده کنید تا سه مکان تسخیر شده توسط ارواح را پیدا کنید. در واقع شما باید با کمک نوری که از این چراغ جادویی ساطع می شود روح ها را پیدا کنید اگر دقت کنید در حوالی برج قسمت هایی وجود دارند که یک حاله سبز رنگ مشاهده می کنید که اگر با نور لامپ به آن نگاه کنید می توانید ارواح را به راحتی پیدا کنید

پس از اینکه ارواح مورد نظر را پیدا کرده و کارتان با آن ها به اتمام رسید اکنون زمان آن است که به درون برج بروید. بار دیگر با Magic Lamp ارواح را در طبقه همکف پیدا کنید و سپس موارد دیگر یعنی موش های مرده، رد خون و چاقو هایی که رروی زمین قرار دارند را بررسی کنید. سپس از طریق پله ها به زیرزمین بروید در این جا شما باید یک رویای دیگر را مشاهده کنید. پس از آن دوباره به طبق همکف بازگردید و یان بار از طریق پله ها به طبقه بالاتر بروید. دو مکان تسخیر شده ( دو روح) دیگر نیز در این طبقه وجود دارد که اگر آن ها را یافته و بررسی کنید امتیاز تجربه به دست خواهید آورد. وقتی به بالاترین طبقه رسیدید، از طریق xenovox  با Keira ارتباط برقرار کنید و به مکالمه با Keira گوش دهید سپس به علامت بزرگی که برروی زمین قرار دارد نگاه کنید. سپس با استفاده از ویچر سنس اهرمی که در سمت چپ قرار دارد را پیدا کنید و سپس آن را بکشید تا یک راه مخفی باز شود. این راه مخفی شما را Alexander’s laboratory  می رساند که در این مکان شما یک یادداشت و یک صندوق گنج خواهید یافت. مهم تر از هر کار دیگری ، این است که با استفاده از Magic Lamp باید روحی که باعث به وجود آمدن این نفرین شده است را پیدا کنید که Anabelle نام دارد. ادامه این کوئست به دو طریق انجام پذیر است یعنی شما می توانید  با توجه به انتخابی که در این ماموریت انجام می دهید دو پایان مختلف را رقم بزنید. وقتی که روح Anabelle را یافتید و با او صحبت کردید دو گزینه پیش روی شما قرار دارد یا اینکه به او کمک کنید و برای این کار باید باقی مانده Anabelle را به Graham تحویل دهید. در این صورت باید از برج خارج شوید و با استفاده از قایق با خراج شدن از جزیره به سمت Oreton village  بروید. در این روستا قادر هستید تا کلبه فردی به نام Graham را پیدا کنید و پس از صحبت با او بقایای Anabelle را به او تحویل دهید. وقتی از کلبه خارج شده و کمی فاصله بگیرید به ناگهان صدای فریاد بلندی را از کلبه Graham می شنوید و هنگامی که گرالت برای با خبر شدن به کلبه Graham باز می گردد متوجه می شود که او مرده است. پس از آن دوباره گرالت با Keira ملاقات می کند و به او می گوید که نفرین برداشته شده اما Graham مرده است. از این رو Keira یک ماموریت دیگر با نام A Favor for a Friend  را به گرالت می دهد. 

مهم تر از هر کار دیگری ، این است که با استفاده از Magic Lamp باید روحی که باعث به وجود آمدن این نفرین شده است را پیدا کنید که Anabelle نام دارد. ادامه این کوئست به دو طریق انجام پذیر است یعنی شما می توانید  با توجه به انتخابی که در این ماموریت انجام می دهید دو پایان مختلف را رقم بزنید. وقتی که روح Anabelle را یافتید و با او صحبت کردید دو گزینه پیش روی شما قرار دارد یا اینکه به او کمک کنید و برای این کار باید باقی مانده Anabelle را به Graham تحویل دهید

اما در حالت دوم اگر تصمیم بگیرید که به Anabelle کمک نکنید در این صورت اگر تلاش کنید تا از برج خارج شوید و یا در مکالمه خود با Anabelle به پیدا کردن جسد او اشاره کنید باعث می شود تا نبردی میان شما و او شکل بگیرد و در حقیقت شما باید Anabelle را شکست دهید تا نفرین برداشته شود. در مبارزه با Anabelle بهترین استراتزی این است که به مانند مبارزه با Wraith ها، در این مبارزه نیز به طور مدام از جادوی Yrden استفاده کنید و او را به دام بیاندازید و سپس با شمشیر به او ضربه بزنید. چند بار این کار را تکرار کنید و وقتی نیمی از جان Anabelle کاهش پیدا کند او تلاش می کند تا فرار کند بنابراین شما باید هر طور شده جلوی او را بگیرید و به مبارزه با او ادامه دهید. پس از اتمام مبارزه به صحبت های Keira گوش دهید. سپس به روستای Orteton و به نزد Graham, بروید و به او شرایط را توضیح دهید. سپس همراه با او بار دیگر به برج بازگردید و به بالاترین طبق بروید. البته دقت کنید در طول راه با تعدادی از غول ها مواجه می شوید که باید آن ها را از پای در آورید. پس از آن که به بالاترین طبق رسیدید یک میان پرده آغاز می شود و مشاهده می کنید که Graham می میرد و از این طریق نفرین از روی Anabelle برداشته می شود. در پایان به مانند پایان اول به سراغ Keira بروید تا این ماموریت به پایان رسیده و ماموریت دیگری با نام A favor for a Friend  را دریافت کنید.

ماموریت A favor for a Friend

پس از اینکه ماموریت قبلی یعنی Towerful of Mice را به اتمام برسانید و به نزد Keira باز گردید، او از گرالت می خواهد تا یک ماموریت دیگر نیز برای او انجام دهد و اگر گرالت قبول کند ماموریتی تحت عنوان A favor for a Friend  آغاز می شود. در این ماموریت گرالت باید به دنبال یک محموله گمشده بگردد برای اینکار به شمال غربی شهر ولن و در نزدیکی منطقه Hangman’s Alley  بروید. وقتی به این منطقه رسیدید ابتدا ان جا را پاکساری کندی یعنی هیولاهایی که در این منطقه وجود دارند را نابود کنید. سپس ویچر سنس را فعال کنید و به دنبال رد گاری بگردید پس از آن رد گاری را تا جنگل دنبال کنید تا در نهایت به یک گاری تخریب شده برسید. ایتم های مورد نظر را لوت کنید و یکی از این آیتم ها یک نامه است که حتما آن را باید بردارید. البته به غیر از آن یک صندوق نیز در این مکان وجود دارد که باید آن را لوت کنید و ایتم درون آن یعنی Package for Keira   را بردارید. سپس به نزد Keira بازگردید و آن جا متوجه می شوید که چه محتویاتی در داخل این محموله وجود داشت. در هنگام مکالمه با Keira وقتی او از شما می خواهد تا با یکدیگر به جایی بروید قبول کنید سپس سوار اسب شوید و با Keira برای رسیدن به مقصد مشخص شده مسابقه دهید. اینکه مسابقه را برنده شوید یا بازنده  هیچ تفاوتی ندارد. پس از آن Keira و گرالت مشغول غذا خوردن می شوند. در طول مکالمه با Keira اگر او به شما پیشنهادی بدهد می توانید قبول کنید یا اینکه پیشنهاد او را رد کنید. اگر قبول کنید مطمئنا رابطه شما با Triss و ینفر اصلا خوب پیش نخواهد رفت و اگر این موضوع را در نظر دارید پس بهتر است پیشنهاد او را رد کنید. در انتهای میان پرده Keira با جادویی گرالت را بی هوش می کند و خودش به دلیل نامعلومی به Fyke Isle می رود. برای اینکه گرالت از دلیل رفتن او آگاه شود باید ماموریتی با نام the Advancement of Learning  را انجام دهد.

در طول مکالمه با Keira اگر او به شما پیشنهادی بدهد می توانید قبول کنید یا اینکه پیشنهاد او را رد کنید. اگر قبول کنید مطمئنا رابطه شما با Triss و ینفر اصلا خوب پیش نخواهد رفت و اگر این موضوع را در نظر دارید پس بهتر است پیشنهاد او را رد کنید

ماموریت the Advancement of Learning

آخرین ماموریت مرتبط با مسیر داستانی شخصیت Keira Metz که پرونده این شخصیت را برای همیشه خواهد بست the Advancement of Learning  نام دارد. پس از اتمام ماموریت قبلی مرتبط با شخصیت Keira Metz صرف نظر از اینکه پیشنهاد او را پذیرفته باشید یا اینکه رد کرده باشید Keira با جادویی باعث می شود تا گرالت به خوابی عمیق برود و پس از آن به دلیل نامعلومی به جزیره Fyke Isle می رود. در اینجا ماموریتی با نام the Advancement of Learning  آغاز و اضافه می شود که طی آن گرالت باید حقیقت را در مورد شخصیت Keira پیدا کند. وقتی گرالت به هوش می آید متوجه می شود که Keira Metz به جزیره Fyke Isle رفته است. با استفاده از قایقی که کنار رودخانه قرار دارد خود را به این جزیره برسانید و به سمت برج بروید و در آن جا با Keira ملاقات خواهید کرد. این ماموریت سه پایان مختلف دارد و بسته به اینکه چه انتخابی انجام می دهید و چه دیالوگ هایی را انتخاب می کنید ممکن است پایان متفاوتی را تجربه کنید که در قسمت زیر به شرح کامل هر سه پایان این ماموریت خواهیم پرداخت:

صرف نظر از اینکه پیشنهاد او را پذیرفته باشید یا اینکه رد کرده باشید Keira با جادویی باعث می شود تا گرالت به خوابی عمیق برود و پس از آن به دلیل نامعلومی به جزیره Fyke Isle می رود. در اینجا ماموریتی با نام the Advancement of Learning  آغاز و اضافه می شود که طی آن گرالت باید حقیقت را در مورد شخصیت Keira پیدا کند. وقتی گرالت به هوش می آید متوجه می شود که Keira Metz به جزیره Fyke Isle رفته است. با استفاده از قایقی که کنار رودخانه قرار دارد خود را به این جزیره برسانید و به سمت برج بروید و در آن جا با Keira ملاقات خواهید کرد

پایان اول: برای مشاهده این پایان باید گزینه اول یعنی Don’t Let You do that را انتخاب کنید . در این صورت وارد مبارزه با keira خواهید شد . نبرد با او کمی سخت است زیرا او متخصص جادو است و جادو های خطرناکی اسپل می کند که باید سعی کنید خیلی از او فاصله نگیرید و مدام به او ضربه بزنید تا نتوانتد جادوهای خطرناک تری را اسپل کند.

برای مشاهده این پایان باید گزینه اول یعنی Don’t Let You do that را انتخاب کنید . در این صورت وارد مبارزه با keira خواهید شد . نبرد با او کمی سخت است زیرا او متخصص جادو است و جادو های خطرناکی اسپل می کند که باید سعی کنید خیلی از او فاصله نگیرید و مدام به او ضربه بزنید تا نتوانتد جادوهای خطرناک تری را اسپل کند

پایان دوم: پایان دوم این است که شما Keira را متقاعد کنید که کار وی اشتباه است و بهتر است در تصمیم خودش تجدید نظر کند. برای اینکار باید گزینه دوم را در میان دیالوگ ها انتخاب کنید. در این صورت و اگر گرالت موفق به انجام این کار شود Keira به جای اینکه همراه با نوشته به نزد King Radvoid رود به قلعه ویچر یعنی Kaer Morhen خواهد رفت. این گزینه بهترین گزینه است زیرا بعدا در جریان نبردی که در Kaer Morhen رخ می دهد به حضور Keira Metz و توانایی های او احتیاج داریم.

پایان دوم این است که شما Keira را متقاعد کنید که کار وی اشتباه است و بهتر است در تصمیم خودش تجدید نظر کند.  اگر گرالت موفق به انجام این کار شود Keira به جای اینکه همراه با نوشته به نزد King Radvoid رود به قلعه ویچر یعنی Kaer Morhen خواهد رفت. این گزینه بهترین گزینه است زیرا بعدا در جریان نبردی که در Kaer Morhen رخ می دهد به حضور Keira Metz و توانایی های او احتیاج داریم

پایان سوم : پایان سوم این است که به Keira اجازه دهید کارش را تمام کند و در این صورت باید گزینه سوم را در میان دیالوگ ها انتخاب کنید. در این صورت Keira به وسیله Teleport به نزد King Radvoid می رود و بدون اینکه با گرالت درگیر شود و یا مبارزه کند این مکان را ترک می کند.

پایان سوم این است که به Keira اجازه دهید کارش را تمام کند و در این صورت باید گزینه سوم را در میان دیالوگ ها انتخاب کنید. در این صورت Keira به وسیله Telport به نزد King Radvoid می رود و بدون اینکه با گرالت درگیر شود و یا مبارزه کند این مکان را ترک می کند

خب در این جا مراحل داستانی مربوط به شخصیت Keira Metz به پایان می رسد و ما نیز سعی کردیم تا تمام مراحل مربوط به این شخصیت را به صورت قدم به قدم شرح دهیم. حال در ادام می خواهیم مسیر داستان دیگر بازی یعنی یافتن همسر Baron را ادامه دهیم زیرا این ماموریت خود پیش نیازی است برای یک ماموریت داستانی دیگر با حضور شخصیت Ciri. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ماموریت داستانی Ladies of the Wood

اگر به خاطر داشته باشید در جریان ماموریت Wandering in the Dark، شخصیت Keira Metz  کتابی تحت عنوان Ladies of the Wood را به گرالت داد. بنابراین برای شروع این ماموریت ابتدا باید به منوی تجهیزات خود بروید و در قسمت فایل ها و کتاب ها کتاب Ladies of the Wood را مطالعه کنید و در این صورت می توانید این ماموریت را اغاز کنید.  به این منطقه در جنوب غربی نقشه بروید ( نقشه ۹ شماره ۱۶) در نزدیکی باتلاق ها یک Shrine را مشاهده می کنید با کمک ویچر سنس به مسیر خود ادامه بدهید تا جایی که کلبه ای را روبروی خود مشاهده کنید که این کلبه  Gran hut است و باید به سمت آن بروید ( نقشه ۹ شماره ۱۷). در واقع به این منطقه ای که اکنون به آن رسیدیم Crookback Bog گفته می شود. ابتدا می توانید با Gran صحبت کنید اما او تمایلی ندارد که به شما کمکی بکند و هرچه از او در مورد Ciri سوال کنید او طفره می رود و پاسخی به شما نمی دهد. اما بچه هایی که در نزدیکی این کلبه مشغول بازی هستند به شما کمک خواهند کرد بنابراین باید به یکی از بچه ها بگویید که حواس Gran را پرت کند تا گرالت بتواند با بچه های دیگر صحبت کنید. اما برای اینکه بتوانید از آن ها اطلاعات بگیرید یا باید به آن ها میوه بدهید ( انتخاب گزینه Isn’t there anything else you want?) یا اینکه با آن ها قایم باشک بازی ( انتخاب گزینه Fine) کنید. اگر با کودکی که درون کلبه حضور دارد صحبت کید او به شما در مورد شخصی به نام Johnnyصحبت می کند. البته در ابتدا نیز می توانید به جای Gran به سراغ بچه ها بروید و اگرچه آن ها در مورد Ciri اطلاعاتی ندارند اما با کمکی ماکلمه و انتخابی گزینه های مناسب آن ها به شما در مورد شخصیت Johnny می گویند که طبق گفته های Johnny او زنی با موهای سفید( خاکستری) را دیده است و احتمالا در رابطه با او اطلاعات مفیدی داشته باشد.

بچه هایی که در نزدیکی این کلبه مشغول بازی هستند به شما کمک خواهند کرد بنابراین باید به یکی از بچه ها بگویید که حواس Gran را پرت کند تا گرالت بتواند با بچه های دیگر صحبت کنید. اما برای اینکه بتوانید از آن ها اطلاعات بگیرید یا باید به آن ها میوه بدهید ( انتخاب گزینه Isn’t there anything else you want?) یا اینکه با آن ها قایم باشک بازی ( انتخاب گزینه Fine) کنید

در هر صورت در ادامه مکان جانی برروی نقشه مشخص می شود و باید به آن جا بروید و البته حواستان باشد زیرا در بین راه دشمنانی به مانند drowner ها وجود دارند که باید آن ها را نابود کنید. به علاوه دقت داشته باشید که این نبرد الزامی است یعنی هر کاری کنید این مبارزه شکل می گیرد و در جریان یان مبارزه ممکن است water hag  هم ظاهر شود که بهترین استراتژی مبارزه با او جاخالی دادن و سپس ضربه زدن است که دو برابر تاثیر بیشتری دارد. وقتی به مکان مورد نظر رسیدید ویچر سنس را فعال کنید و به دنبال رد پایی از Johnny بگردید که در نهایت به یک غار می رسید و باید همانجا Johnny را صدا بزنید. پس از اینکه جانی را ملاقات کرده و متوجه شدید که به نحوی او قادر به صحبت کردن نیست زیرا کسی صدای او را از وی گرفته است بنابراین پس یک مکالمه کوتاه گرالت به جانی پیشنهاد می دهد که به او کمک کند پس در ادامه با جانی به همراه او به مسیر ادامه دهید. در میان راه حتما با هیولاهایی برخورد خواهید کرد که بهتر است مراقب باشید. پس از پایان مبارزه و اندکی که ادامه بدهید میان پرده ای نمایش داده می شود و در ادامه جانی از گرالت می خواهد تا یک بطری را از لانه هیولا که برروی لبه صخره ای در اطراف همین منطقه قرار دارد را برایش بیاورید.

. پس از اینکه جانی را ملاقات کرده و متوجه شدید که به نحوی او قادر به صحبت کردن نیست زیرا کسی صدای او را از وی گرفته است بنابراین پس یک مکالمه کوتاه گرالت به جانی پیشنهاد می دهد که به او کمک کند. در ادامه جانی از گرالت می خواهد تا یک بطری را از لانه هیولا که برروی لبه صخره ای در اطراف همین منطقه قرار دارد را برایش بیاورید

به سمت صخره بروید و راه خود به درون لانه را پیدا کنید کمی که پیش بروید موجوداتی با نام wyvern و سه عدد harpie را مشاهده خواهید کرد که راهی جز مبارزه با آن ها ندارید. بهترین راه برای مبارزه این است که ابتدا با شلیک یک پیکان به wyvern او را منحرف کرده و به سمتی که خودتان می خواهید بکشانید تا بتوانید با او به تنهایی مبارزه کنید و وقتی کارتان با او تمام شد به سراغ Harpie ها بروید زیرا در این صورت مبارزه با آن ها برایتان آسان تر خواهد شد. برای مبارزه با harpie ها هم بسیار کارتان ساده است در این زمان باید از جادوی Axii استفاده کنید تا آن ها گیج شده و به زمین سقوط کنند و سپس به سراغ آن ها رفته و با چند ضربه کارشان را تمام کنید. پس از اینکه کارتان با این موجودات تمام  شد و آن ها را از پای در آوردید به داخل لانه رفته و بطری که حاوی صدای جانی هست را بردارید و آن را به جانی بازگردانید.  پس از اینکه این کار را انجام داده اید جانی از گرالت تشکر می کند و در مورد Ciri اطلاعاتی به او می دهد و می گوید وقتی Ciri داشته از دست Crones of the bog فرار می کرده ، او را دیده است اما چون صدا نداشته نمیتوانسته با او صحبت کند. پس از این مکالمه جانی قبول می کند تا به گرالت کمک که به Crone ها برسد اما ابتدا شما باید به کلبه ای که Gran  سایر بچه ها آن جا بوده اند بازگردید.

کمی که پیش بروید موجوداتی با نام wyvern و سه عدد harpie را مشاهده خواهید کرد که راهی جز مبارزه با آن ها ندارید

جانی مسیر را به شما نشان می دهد و شما باید به نزد  Gran  باز گردید اما اینبار به کمک جانی  gran متقاعد می شود تا به گرالت کمک کند و با crone ها ارتباط برقرار کند. در درون یکی از کلبه ها تابلویی با تصویر سه زن مشاهده می شود که Gran به گرالت می گوید این سه زن در واقع همان Crones ها یا همان Ladies of The wood هستند که گرالت باید با آن ها صحبت کند. هنگامی که gran به تابلو دست می زند ناگهان مشاهده می کند که سه صدای مختلف از طریق Gran شروع به صحبت می کنند که در واقع همان Crones ها هستند . گرالت از آن ها می خواهد که در مورد Ciri به وی اطلاعات بدهند اما آن ها تمایلی به انجام این کار ندارند مگر اینکه گرالت برای آن ها کاری انجام دهد. آن ها به گرالت می گویند که به Donwarren برود تا با جادوگری به نام Ealdorman  ملاقات کند  و او به گرالت می گوید که دقیقا باید چه کاری برای Crones ها انجام دهد.. پس از ملاقات با Donwarren  و صحبت با او ، وی به گرالت در رابطه با شیطانی می گوید که در جنگل حضور دارد و زن ها، مردها و بچه ها می کشد. او از گرالت می خواهد تا ابتدا این شیطان را نباود کند و گرالت نیز قبول می کند.برای اینکار باید یک ماموریت فرعی دیگر با نام The Whispering Hillock  را انجام دهید که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت اما بر فرض اینکه این ماموریت را انجام داده باشید باید به نزد Ealdorman بازگردید. دقت داشته باشید در آن ماموریت فرعی هر تصمیمی گرفته باشید تاثیری برروی ادامه این ماموریت نخواهد داشت، ممکن است با توجه به تصمیمات شما Ealdorman  به تصمیم شما واکنش متفاوتی نشان دهد اما در نهایت او به شما مدرک لازم برای اینکه به Crone ها ثابت کنید که ماموریت مورد نظر ان ها را انجام داده اید را می دهد.  سپس باید به کلبه ای که در نزدیکی باتلاق قرار داشت بروید. در این زمان بالاخره با Crone ها ملاقات می کنید و مشاهده می کنید که آن ها با تصویری که در تابلو مشاهده کرده اید بسیار تفاوت دارند .جادوگران به شما در مورد Ciri اطلاعاتی می دهند در این لحظه یک میان پرده آغاز می شود و شما بار دیگر در نقش Ciri بازی خواهید کرد.  پس از اینکه این قسمت کوتاه را به پایان برسانید، Crone ها ناپدید می شوند و ماموریت داستانی Ladies of the Wood به پایان می رسد.

بالاخره با Crone ها ملاقات می کنید و مشاهده می کنید که آن ها با تصویری که در تابلو مشاهده کرده اید بسیار تفاوت دارند .جادوگران به شما در مورد Ciri اطلاعاتی می دهند در این لحظه یک میان پرده آغاز می شود و شما بار دیگر در نقش Ciri بازی خواهید کرد.  پس از اینکه این قسمت کوتاه را به پایان برسانید، Crone ها ناپدید می شوند و ماموریت داستانی Ladies of the Wood به پایان می رسد

ماموریت فرعی Whispering Hillock

بر فرض اینکه شما این ماموریت را انجام نداده اید ما به صورت قدم به قدم این ماموریت فرعی را شرح می دهیم. هدف از این ماموریت این است که روح شیطانی درون جنگل را نابود کنیم البته این ماموریت انتخاب هایی را پیش روی شما قرار می دهد که می توانید روح شیطانی را نابود کرده و یا آن را آزاد کنید. برای انجام این ماموریت پس از دریافت آن، به Ancient Oak بروید. وقتی که به یان مکان برسید صدایی به گرالت می گیود که از اینجا دور شود و سپس دسته یا از گرگ ها به گرالت حمله می کنند که باید آن ها را از پای در آورید. پس زا آن به سمت غاری که در میان درختا قرار دارد بروید و مشاهده می کنید که یک گرگینه در وردی غار نگهبانی می دهد و از آن جا محافظت یم کند به ناچار باید با این گرگینه رد گیر شده و کار وی را تمام کنید. وقتی به درون غار رفته اید مسیر را ادمه دهید تا در نهایت به یک قلب تپنده در میان ریشه هیا درختان در درون غار برسید. از یان طریق می توانید با روح شیطانی ارتباط برقرار کنید و با او صحبت کنید. اگر از طرف Crone ها به این ماموریت آمده باشید دیالوگ های اضافه یا را مشاهده می کنید که در ارتباط با Crone ها و Orphan ها هستند. در غیر این صورت و اگر خودتان به تنهایی این ماموریت را آغاز کرده باشید تنها دیالوگ های اصلی این ماموریت را مشاهده می کنید که گرالت در راتباط با اینکه چرا این روح زن ها ، مردها و بچه ها را می کشد صحبت می کند. در هر صورت فرقی نمی کند زیرا در نهایت باید تصمیم بگیرید  و سرنوشت این روح را مشخص کنید. گرالت می تواند تصمیم بگیرد که این روح را نابود کند و یا اینکه او را آزاد کند. هر تصمیمی که بگیرید بسیار اهمیت دراد زیرا تصمیم شما یم تواند در سرنوشت اهالی روستای Orphanage و همچنین سرنوشت شخصیت Anna و یا به طور کلی سرنوشت Orphanage تاثیر گذار باشد. بنابراین ما هر دو انتخاب را بررسی می کنیم.

در هر صورت فرقی نمی کند زیرا در نهایت باید تصمیم بگیرید  و سرنوشت این روح را مشخص کنید. گرالت می تواند تصمیم بگیرد که این روح را نابود کند و یا اینکه او را آزاد کند. هر تصمیمی که بگیرید بسیار اهمیت دراد زیرا تصمیم شما می تواند در سرنوشت اهالی روستای Orphanage و همچنین سرنوشت شخصیت Anna و یا به طور کلی سرنوشت Orphanage تاثیر گذار باشد. بنابراین ما هر دو انتخاب را بررسی می کنیم

آزاد کردن روح شیطانی

در صورتی که بخواهید یان کار را انجام دهید، روح شیطانی به گرالت می گوید که برای اینکار باید سه ایتم را در اختیار داشته باشد پر کلاغ، استخوان های روح (spirit’s bones) و یک اسب وحشی سیاه. اگر از طرف Crone ها به این ماموریت آماده باشید در جریان کمک به جانی برای بازگداند صدای او قطعا پر کلاغ را به دست اورده اید. اگرنه باید به غرب منطقه Downwarren بروید تا جایی که به یک پل کوچک شکسته برسید و در آن جا مشاهده می کنید که دسته ای از موجودات harpies به دور یک صخره حلقه زده ااند . باید به آن جا بروید و پس از کشتن آن ها، آن ها را لوت کنید و مشاهده می کنید که raven feather یا همان پر کلاغ را به دست خواهید آورد. برای به دست اوردن استخوان روح باید به باتلاقی که میان Ancient Oak و The Orphans of Crookback Bog بروید ؛ دقیقا جایی کهی ک Water hang نیز در اطراف آن پرسه می زند.  در منطقه یا که با دایره زردرنگ مشخص شده با کمک ویچر سنس به دنبال قبر روح مورد نظر بگردید و سپس آن را لوت کنید تا باقیمانده جسد این روح را به دست آورید که البته گرالت اینجا متوجه یم شود که روح مورد نظر انسان نبوده است. برای اسب سیاه هم به منطقه ای که برروی نقشه مشخص  شده است بروید که تعداد زیاید اسب سیاه در ان جا وجود دارند که اگر خیلی به آن ها نزدیک شوید فرار می کنند. تنها باید به قدری نزدیک شوید که بتوانید با جادوی Axii یکی از اسب های سیاه را به کنترل خود در آورید و سپس همراه با آن به سمت همان غاری بروید که روح شیطانی در آن جا قرار داشت. وقتی تمام آیتم ها مورد یناز را در اختیار داشته باشید می توانید به دو طریق عمل کنید . اول اینکه می توانید روح را ازاد کنید در این صورت با انجام یک مراسم کوچک گرالت روح را ازاد می کند و روح در کالبد اسب قرار می یگرد و برا همیشه ازاد می شود. اگر این ماموریت را بعد از ماموریت Ladies of the Wood انجام دهید این موضوع بچه های Orphange را نجات می دهد زیرا این روح قول می دهد که بچه ها را نجات دهد اما این موضوع باعث خشم Crone ها می شود و شخصیت Gran یا Anna را در خطر بزرگی قرار می دهد.

می توانید روح را ازاد کنید در این صورت با انجام یک مراسم کوچک گرالت روح را ازاد می کند و روح در کالبد اسب قرار می یگرد و برا همیشه ازاد می شود. اگر این ماموریت را بعد از ماموریت Ladies of the Wood انجام دهید این موضوع بچه های Orphange را نجات می دهد زیرا این روح قول می دهد که بچه ها را نجات دهد اما این موضوع باعث خشم Crone ها می شود و شخصیت Gran یا Anna را در خطر بزرگی قرار می دهد

نابودی روح شیطانی

حالت دوم می توانید روح را فریب دهید و گرالت مراسم را انجام می دهد اما خنجر را برروی قلب فرو نمی کند تا از این طریق بتوانید بدون مبارزه روح شیطانی را زا بین ببرید. کشته شدن روح شیطانی باعث خشنودی crone ها می شود. اگرچه با اینکار، اگر این ماموریت را بعد از ماموریت Ladies of the Wood انجام دهید، سرنوشت بدی در انتظار بچه ها قرار دارد اما Gran و یا همان Anna و روستای orphange دیگر در معرض خطر نخواهند بود.

نکته : اگر این ماموریت را قبل از ماموریت Ladies of the Wood انجام دهید و بخواهید روح شیطانی را ازاد کنید این روح دیگر قولی بابت نجات بچه ها نمی دهد و در عوض وقتی آزاد شود به روستای orhpange می رود و از اهالی آن جا انتقام می گیرد.

حالت دوم می توانید روح را فریب دهید و گرالت مراسم را انجام می دهد اما خنجر را برروی قلب فرو نمی کند تا از این طریق بتوانید بدون مبارزه روح شیطانی را زا بین ببرید

 

حالت دیگری هم وجود دارد این که بخواهید با مبارزه این روح شیطانی را نابود کنید. یعنی از همان ابتدا می توانید به این روح شیطانی داخل درخت کمک نکنید و یا حتی وقتی ایتم ها را جمع اوری کرده اید پشیمان شده و بخواهید از طریق مبارزه با این روح، آن را نابود کنید. در این صورت این روح موجوداتی به نام Endrega workers را احضار می کند که باید موجی از آن ها بمارزه کند و پس از اینکه کارتان با آن ها به اتمام رسید باید به سراغ شاخه های درخت رفته و آن ها را از بین ببرید تا سپس به قلب درخت برسید و این روح شیطانی را نابود کنید. در این صورت ماموریت فرعی Whispering Hillock به اتمام می رسد. 

از همان ابتدا می توانید به این روح شیطانی داخل درخت کمک نکنید و یا حتی وقتی ایتم ها را جمع اوری کرده اید پشیمان شده و بخواهید از طریق مبارزه با این روح، آن را نابود کنید. در این صورت این روح موجوداتی به نام Endrega workers را احضار می کند که باید موجی از آن ها مبارزه کند و پس از اینکه کارتان با آن ها به اتمام رسید باید به سراغ شاخه های درخت رفته و آن ها را از بین ببرید تا سپس به قلب درخت برسید و این روح شیطانی را نابود کنید

ماموریت فرعیCiri’s Story The Race 

پس از اینکه ماموریت Ladies of the Wood  را به اتمام رساندید بار دیگر به Crow Perch بازگردید و با Baron صحبت کنید. گرالت به Baron در ارتباط با سرنوشت همسرش آنا می گیود و اگرچه بارون ابتدا باور نمی کند و گرالت را متهم می کند که او ماموریت را به درستی انجام نمی دهد اما در نهایت از گرالت می خواهد که به او در بازگرداندن آنا و نجات او از دست Crone ها کمک کند. در این قسمت خط داستانی ماموریت Family Matter به اتمام می رسد

وقتی گرالت در مورد همسر Baron  به او اطلاعات می دهد در عوض از Baron می خواهد که اطلاعات بیشتری راجع به Ciri به او بدهد و Baron هم چون قول داده بود اینکار را انجام می دهد و پس از یک مکالمه کوتاه شاهد نمایش میان پرده ای هستیم که پس ز  آن باید دوباره کنترل شخصیت Ciri را به عده بگیریم. نام این ماموریت بسیار کوتاه Ciri’s Story The Race است و در این ماموریت تنها باید با Baron و با اسب او مسابقه بدهید و اینکه برنده شوید یا بازنده تفاویت ندارد و تالثیری بر ادامه داستان نخواهد داشت . در پایان مشاهده می کنید که یک Grifin به ان ها حمله می کند و میان پرده پایان یافته و ماموریت Ciri’s Story The Race نیز به اتمام می رسد

ماموریت Return to the Crookback

بالافاصله پس از صحبت با Baron در مورد همسرش Anna این ماموریت به بازی اضافه می شود. در جریان این ماموریت باید به Downwarren باز گردید. بر اساس اینکه شما چه تصمیمی در مورد روحی که در جنگل زندگی می کرد ( در جریان ماموریت Whispering Hillock ) گرفته اید ممکن است با شهر متفاوتی روبرو شوید. اگر روح شیطانی را کشته باشید این روستا هیچ آسیبی ندیده و هیچ بلایی بر سر ان نیامده است. اما اگر روح را آزاد کرده باشید این روح بعدا به این شهر حمله می کند و بسیاری از ساکنین آن را به قتل می رساند و از این روی شما با با شهری روبر هستید که تقریبا تخریب شده و بسیاری از ساکنین ان کشته شده اند. در هر صورت اما Ealdorman هنوز زنده است و به گرالت می گوید دسته ای از Wich hunter ها به تازگی از این منطقه رد شده و به سمت باتلاق ها رفته اند. بنابراین گرالت و Baron خود را برای یک نبرد بزرگ آماده می کنند. شما باید به سمت باتلاق ها بروید و همراه با Baron  و سربازانش به مبارزه با موجی از دشمنان و هیولاها بپردازید. در جریان نبرد اگر قبلا به شهر Oxenfurt رفته باشید و با tamara ملاقات کرده باشید graden از شما بابت اینکه حضور دارید تشکر می کند و در غیر این صورت از گرالت می پرسد که او اینجا چه می کند. در حالت اول Tamara به این فکر می کند که شما می خواهید او را به پدرش بازگردانید اما در حالت دوم Tamra خود را به گرالت معرفی می کند. پس از نمایش دیالوگ ها و مکالمات که نشان از نفرت Tamra از پدرش دارد baron به گرالت می گوید که به Tamra بگوید که به دلیل پیدا کردن Ana به اینجا آمده است. شما می توانید دیالوگ دلخواه خود را انتخاب کنید. 

بسته به اینکه شما چه تصمیمی در قبال روحی که در جنگل زندگی می کرد ( در جریان ماموریت Whispering Hillock ) گرفته اید سرنوشت متفاوتی در انتظار Ana  قرار دارد. اگر روح را ازاد کرده باشید Ana مجازات شده و به یک Water Hang تبدیل می شود اما در غیر این صورت و اگر روح شیطانی را کشته باشید Ana در فرم انسانی خودش باقی مانده و تنها به خاطر از دست دادن فرزندش دیوانه شده است.  در  هر صورت در ادامه شاهد موج دیگری از حملات هیولاها و دشمنان هستیم که در پایان و با از پای در آوردن همه آن ها ۲۰۰ امتیاز تجربه به دست خواهید آورد.

در پایان دو حالت دارد اگر آنا در فرم انسانی خوشد باقی مانده باشد Baron تصمیم می گیرد تا او را به مکانی مرموز در Blue Mountains ببرد تا بتواند از این طریق آنا را درمان کند. اگرچه Tamara نیز قصد دارد تا به همراه ان ها برود اما Graden به Tamra می گیود که او به گروه Wich Hunters تعهد دارد و تنها قرار بود تا برای پیدا کردن مادرش به او کمک کنند. در نهایت Tamara از پدرش می خواهد که قسم بخورد که از مادرش مراقبت می کند و به محض اینکه مادرش بهود یافت به او خبر می دهد. در پایان این ماموریت به اتمام می رسد. وقتی شما به Cows perch باز گردید مشاهده می کنید که فرد دیگری به جای Baron هم اکنون به عنوان فرمانده حضور دارد.

اگر آنا در فرم انسانی خود باقی مانده باشد Baron تصمیم می گیرد تا او را به مکانی مرموز در Blue Mountains ببرد تا بتواند از این طریق آنا را درمان کند

حالت دوم این است که شما روح شیطانی را در ماموریت Whispering Hillock  کشته باشید و در این صورت Anna تبدیل به یک Water Hang می شود و گرالت هم اکنون باید این نفرین را باطل کند. حال باید جانی را پیدا کنیم. برای این کار باید به مکانی که برروی نقشه مشخص شده است یعنی محل سکونت جانی برویم و پس از دست و پنجه نرم کردن با تعدادی دشمنان از جمله Drowner ها و همچنین یک Water Hang ، گرالت جاین را صدا یم زند اما هیچ اثری از جانی نیست و ظاهرا او اینجا حضور ندارد. ویچر سنس را فعال کنید و به دنبال رد پای جانی بگردید تا در نهایت به یک کمپ کوچکی برسید که جانی در ان جا استراحت می کند. وقتی گرالت از جانی در رابطه با این نفرین سوال می کند جانی توضیح می دهد که Crone ها به دلیل اینکه Gran یا همان Anna بچه ها را فراری داده است او را مجازات کرده اند و او تبدیل به یک Water Hang شده است. جانی که در آن زمان در آن جا حضور داشت توضیح می دهد که با وجود التماس وی اما Crone ها Anna را طلسم کرده اند و حتی جاین را به دلیل اینکه سر راه ان ها قرار گرفته است مجازات کرده اندذ و به همین دلیل در اطراف غاری که او زندگی می کرد شاهد حضور هیولاهایی بودیم. حال باید به Orphanage بازگردید و به بقیه بگویید که چه اتفاقی افتاده است. سپس به زیر زمین بروید و با یک پازل روبرو می شوید که برای برداشتن طلسم از Anna باید این پازل را حل کنید. چهار عروسک متفاوت را مشاهده می کنید که باید عروسک درست را انتخاب کنید. عروسک درستی عروسکی است که همراه خود یک گل بنفش رنگ دارد. اگر عروسک اشتباه را انتخاب کنید باعث مرگ یا زنده سوختن Anna می شوید و با این کار Tamra به شدذت عصبانی می شود و با عصبانیت به گرالت و پدرش نگاه می کند  و Graden نیز به گرالت می گوید که می توانست این کار را به نحو درستی انجام دهد.  اما با انتخاب عروسک درست طلسم باطل می شود و Anna دوباره به یک انسان تبدیل می شود اگرچه Crone ها یک طلسم دیگر هم همراه این طلسم قرار داده اند و به همین دلیل باطل کردن این طلسم در واقع باعث مرگ Anna می شود اما برای دقایقی کوتاه Anna با دخترش و همسرش Baron صحبت می کند و می گوید خوشحال است که ان ها را دوباره با هم می بیند. Tamara از گرالت می پرسد که جریان چیست و گرالت نیز می گوید که Crone ها آن ها را فریب داده اند.

 

پس از مرگ Anna این ماموریت به پایان می رسد اما اگر شما به Crow Perch باز گردید مشاهده می کنید که Baron به دلیل از دست دادن همسرش خودش را حلق اویز کرده و مرده است.

یک صحنه تلخ… Baron به دلیل از دست دادن همسرش خودش را حلق اویز کرده و مرده است زیرا دیگر امیدی به ادامه زندگی نداشته است

به پایان قسمت پنجم از راهنمای قدم به قدم و اختصاصی بازی Wld Hunt رسیدیم. رد یان قسمت تلاش کردیم تا خط داستانی بازی ادامه دهیم و به طور خاص خط داستانی مربوط به خانوده Baron را به اتمام برسانیم. در این بین ماموریت های فرعی مهمی وجود داشتند که به طور دقیق به مراحل داستانی بازی وابسته بوده اند و ما نیز سعی کردیم تا تمام مراحل را به صورت قدم به قدم شرح دهیم. البته ماموری هیا فرعی دیگری نیز در هر منطقه از شهر ولن وجود دارند که برخی از آن ها مربوط به یافتن گنج یا همان ایتم ها و تجهیزات مهمی است که حتما باید به سراغ آن ها بروید. شهر ولن شهر نسبتا بزرگی است و در هر منطقه آن ماموریت هیا فرعی، ماموریت هیا یافتن گنج و چالش های متفاوتی وجود دارد که شرح تک تک آن ها در این راهنما امکان پذیر نیست. این دیگر به خودتان بستگی دارد که اگر علاقه مند باشید می توانید وقت بیشتری را در دنیای بازی و در شهر Velen به کاوش بپردازید و تمام ماموریت ها فرهی را تکمل کنید تمام گنج های بازی پیدا کنید و از تمام رمز و رازهای آن با خبر شوید. ما رد یان راهنما سعی می کنیم هرجا که نیاز باشد و احساس کنیم که اهمیت دارد ماموریت هیا فرعی مهم، چالش های جذاب و فعالیت های جانبی با اهمیت را به صورت قدم به قدم شرح دهیم.

در مجموع پیشنهاد می کنم در طول بازی حتما به ارتقای مهارت ها و یافتن سلاح یا مهمات جدید و سطح بالا توجه ویژه یا داشته باشید. با توجه به نقشه که در اخیتارتان قرار گرفته در نظر داشته باشید که دمشنتان بازی دارای چه سحی هستند و ببا توجه به این موضوع همیشه سعی کنید منهارت های مربوط به جادو و مبارزات با سلاح سرد را ارتقا دهید. برای ساخت سلاح و زره های قدرتمند تر باید به دنبال دیاگرام هایی باشید که از طریق ماموریت های Treasure hunt به دست می آیند و پس از به دست آوردن دیاگرام ها و جمع آوری آیتم های مورد نظر باید آن ار به یک آهنگر بدهید تا برایتان سلاح و یا زره قدرتمند مورد نظرتان را بسازد. در قسمت بعد قصد داریم کمی بیشتر به این موضوع بپردازیم. به علاوه  خط داستانی اصلی بازی یعنی یافتن Ciri را نیز ادامه می دهیم و باید برای آن به شهر Novigrad سفر کنیم؛ شهری که به مراتب مهم تر از Velen است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 138 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.