پی سی احتمالا دنباله‌ی The Legend Of Zelda: Breath Of the Wild بیش از ۴۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد - پی سی

به جز برخی گزارش‌ها و اشاره‌های غیر مستقیم هنوز هیچ اخبار و اطلاعات رسمی و قابل اعتمادی از سوی شرکت نینتندو در مورد دنباله‌ی بازی منحصر به فرد The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر نشده است. در سال گذشته یک تیزر کوتاه از این مجموعه به نمایش در آمد که نشان می‌داد دو شخصیت اصلی داستان بازی یعنی Link و Zelda بار دیگر با Ganondorf روبرو خواهند شد و به جز همین قطعه‌ی ویدئویی کوتاه، هیچ اطلاعی از گیم‌پلی یا نمایشی از بخش‌های داستانی و سایر جزئیات نسخه‌ی بعدی منتشر نشد.

با این حال آقای مایکل پکتر (Michael Pachter) تحلیل‌گر وب‌سایت Wedbush اعتقاد دارد که نسخه‌ی بعدی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بیش از ۴۰ میلیون نسخه خواهد فروخت و برای فروش بیشتر هم هیچ مشکلی نخواهد داشت.

آقای مایکل پکتر در یک مصاحبه‌ی رسمی در جواب سوالی که به موفقیت نسخه‌ی بعدی بازی The Legend Of Zelda: Breath Of the Wild اشاره داشت، پاسخ داد که با توجه به این که بازی مذکور فروشی بیش از ۲۰ میلیون واحدی را پشت سر گذاشته است و با در نظر گرفتن استقبال بالای بازی‌بازان از کنسول نینتندو سوییچ و عناوین انحصاری و پر فروش آن، نسخه‌ی بعدی می‌تواند فروش بسیار بیشتری را از آن خود سازد.

آقای مایکل پکتر در این باره افزود:

شرکت نینتندو پایه‌ی تجارت و محبوبیت خود را برروی کنسول نینتندو سوییچ برروی سه مجموعه‌ی بزرگ Zelda ،Mario Kart و Smash Bros قرار داده است. با توجه به این که تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی از مجموعه‌ی Zelda میزان فروش کنسول نینتندو سوییچ به بیش از ۷۵ میلیون واحد خواهد رسید، شرکت نینتندو نه تنها می‌تواند رکورد فروش بازی The Legend Of Zelda: Breath Of the Wild را به راحتی بشکند بلکه برای رسیدن به رقم ۳۵ تا ۴۰ میلیون واحدی هیچ راه دشواری پیش رو نخواهد داشت.

همچنین آقای پکتر خاطر نشان کرد که بازی دو مجموعه‌ی Mario Kart و Zelda از بهترین عناوین شرکت نینتندو به شمار می‌آیند. علاوه بر ادامه‌ی بازی The Legend Of Zelda: Breath Of the Wild، آقای مایکل پکتر اظهار داشت که شرکت نینتندو از سال ۲۰۱۴ هیچ خبری از نسخه‌ی بعدی سری Mario Kart را منتشر نکرده است و دلیل این امر می‌تواند به برنامه‌های سنگین و بزرگ این شرکت برای توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی سری مربوط باشد که آن‌ها قصد دارند با عرضه‌ی یک بازی بزرگ و شگفت‌انگیز دیگر، رکورد‌های فروش را در صنعت بازی‌های ویدئویی جابجا کنند.

چندی پیش بود که آقای ایجی آنوما (Eiji Aonuma) یکی از تهیه‌کنندگان نسخه‌ی بعدی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اظهار داشت که طرفداران باید مدت زمان بیشتری را برای دریافت اخبار بیشتر در مورد این پروژه صبر کنند. البته شرکت نینتندو در حال توسعه‌ی بازی ترکیبی Hyrule Warriors: Age of Calamity از دو مجموعه‌ی Zelda و Omega Force است که بسیاری از کاربران کنسول نینتندو سوییچ منتظر آن هستند. در این بازی که داستان آن ۱۰۰ سال قبل از عنوان The Legend Of Zelda: Breath Of the Wild روایت می‌شود، بازی‌بازان می‌توانند کنترل شخصیت‌های Link به عنوان قهرمان بازی، Impa جوان و حتی Zelda را به دست گرفته و به ماجراجویی‌های تازه‌ای بپردازند. عنوان مورد انتظار Hyrule Warriors: Age of Calamity قرار است در تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ (۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.