پی سی آمازون به پشتیبانی و توسعه‌ی بازی Crucible خاتمه خواهد داد - پی سی

شرکت آمازون (Amazon) اخیراً اعلام کرده است که به‌زودی به پشتیبانی و توسعه‌ی بازی Crucible پایان خواهد داد. برای جزئیات بیشتر این خبر با گیمفا همراه باشید.

بازی Crucible عنوانی در سبک تیراندازی سوم شخص آنلاین چندنفره است که در اواسط بهار سال جاری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. شرکت آمازون پس از مدت کوتاهی به دلیل عدم استقبال کافی، در اوایل تابستان انتشار این بازی‌ را متوقف کرد و به مرحله‌ی بتای محدود بازگرداند. آمازون و استودیوی رلنتلس (Relentless) به عنوان یکی از تیم‌های توسعه‌دهنده‌ی بازی اعلام کرده است که با توجه شرایط موجود، آینده‌ی خوب و روشنی را برای این عنوان متصور نبوده‌اند و ادامه‌ی پشتیبانی از این بازی را ممکن نمی‌‎دانند. جزئیات بیشتری در خصوص این تصمیم ارائه نشده است اما بر اساس اعلام آمازون، سرورهای این بازی در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۹ (۹ نوامبر ۲۰۲۰) برای همیشه خاموش خواهد شد.

طبق اعلام آمازون، تا چند هفته‌ی دیگر آخرین تست این بازی برگزار می‌شود و در نهایت در تاریخ مذکور سرورهای آن برای همیشه خاموش خواهد شد. تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی قرار است به تیم ساخت بازی New World، دیگر عنوان آنلاین آمازون منتقل ‌شود. این بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

بازی Crucible هم‌اکنون به صورت بتای محدود برروی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.