پی سی آشنایی با محبوب ترین و رایج ترین ارز در بازی فورتنایت - پی سی

اگر به بازی های کامپیوتری علاقه مندید، حتما تاکنون اسم بازی های کالاف دیوتی، پابجی و فورتنایت را شنیده اید. بازی هایی که در چند سال اخیر جزء پرطرفدار ترین بازی های موبایلی بوده اند و کاربران زیادی را به خود جذب کرده اند. این بازی ها با توجه به تنوع مراحل و تجهیزات مختلف و سلاح های پیشرفته، بازی را برا علاقمندان خود بسیار جذاب کرده است.

 

در این بازی ها که معمولا به صورت آنلاین اجرا می شوند، برای پیروزی در نبردها باید سلاح های پیشرفته داشت که برای سلاح های پیشرفته نیز نیاز به بروز رسانی سلاح ها و تجهیزات می باشد. به منظور بروز رسانی این تجهیزات و سلاح ها در بازی نیاز به نوعی ارز است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

در بازی کال آف دیوتی این ارز سی پی نام دارد و در بازی پابجی این ارز جم و در بازی فورتنایت این ارز را ویباکس می نامند که ما در این مقاله به آشنایی بیشتر با ویباکس می پردازیم. با ما باشید.

ویباکس چیست و چگونه به دست می آید؟

در بازی جذاب و کاربر پسند فورتنایت که علاقمندان زیادی را بخاطر گرافیک عالی و مراحل جذاب خود جذب کرده است، تجهیزات و سلاح های مختلفی برای انجام مراحل مختلف در اختیار کاربر قرار می دهد که گیمر با آن به مبارزه با دشمن می پردازد. برخی از مراحل بازی دشوار تر می شود و باید سلاح ها و تجهیزات خود را پیشرفته تر کرد تا بتوان به مبارزه با دشمن پرداخت و پیروز شد. برای به روز رسانی این تجهیزات گیمر ها یا همان کاربران نیاز به ارز یا ویباکس دارند.

در فورتنایت شما میتوانید با سفارشی کردن شخصیت به مبارزتان کیفیت بهتری بدهید. برای مثال با خرید تجهیزات، اسلحه های پیشرفته و لباس شما میتوانید ویژگی های شخصیت خود را ارتقا دهید تا بتوانید در اکثر مبارزه هایتان برنده باشید؛به هر حال این کار میتواند شما را از ۹۹ نفر دیگر که همانند شما در میدان نبرد حضور دارند و در واقع رقبای شما هستند جلو بیاندازد.

خرید تجهیزات در فورتنایت از طریق v bucks فورتنایت امکان پذیر است، همچنین شما با بروز رسانی سلاح های خود شاهد بهبود کیفیت بازیتان و افزایش ماموریت های خود در فورتنایت خواهید بود.

در واقع وی باکس فورتنایت مانند یک راه میانبر برای شما عمل میکند.

روش های به دست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت:

همانطور که در بالا اشاره کردیم ویباکس ها به کاربران کمک می کند تا بازی هیجان انگیزتری داشته باشند و سلاح و تجهیزات پیشرفته ای را داشته باشند اما نکته قابل توجه این است که این ویباکس ها چگونه به دست می آیند.

خرید مستقیم از فروشگاه

روش های به دست آوردن ویباکس فورتنایت در حال کلی به دو نوع مختلف انجام می شود.. روش اول خرید مستقیم از استور یا فروشگاه خود بازی فورتنایت است که در ازای پرداخت مبلغی به دلار مقدار قابل توجهی با توجه به میزان پول پرداختی ویباکس را می توانید خریداری کنید.

مشکلی که در این نوع از خرید برای کاربران ایرانی وجود‌ دارد این است که برای خرید ویباکس نیازمند به کارت بانکی  بین المللی است که تهیه آن برای اکثرا کاربران ایرانی دشوار است. بنابراین به شما پیشنهاد خواهیم کرد که به فروشگاه های مجاز و سایت های مجاز برای خرید ویباکس مراجعه کنید.

روش رایگان

روش دوم برای خرید ویباکس ها روش به دست آوردن رایگان ویباکس است که خود آن مراحل مختلفی را دارد.

روش های به دست آوردن ویباکس رایگان

  1. استفاده از مود بتل رویال: با استفاده از این مود شما می توانید با انجام مراحل مختلف از بازی تعداد قابل توجهی ویباکس به دست بیاورید.
  2. انجام ماموریت های روزانه: یکی از قابل اعتماد ترین راه های به دست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت انجام ماموریت های روزانه است که کار بسیار ساده ای هم می تواند باشد. گاهی برخی از مراحل آن بسیار ساده و در حد انفجار یک خودرو است ولی در قبال آن مقدار ویباکسی که دریافت می کند در خور توجه است.
  3. انجام چالش هایی که به شما محور می دهد: در بازی چالش هایی برای کاربران گذاشته شده است که با انجام هر کدام از این چالش ها چالش جدیدی در اختیار شما قرار میگیرد که شما می توانید چالش جدید را انجام دهید و بعد از پایان هر چالش ۵۰ ویباکس را دریافت کنید.

مزایای استفاده از ویباکس ها چیست؟

  • با استفاده از ویباکس ها می توان سلاح ها و تجهیزات خود را به روز رسانی و پیشرفته کرد که در نبرد ها برای پیروزی بسیار کمک کننده است.
  • با استفاده از ویباکس ها شما علاوه بر به روز رسانی سلاح ها و تجهیزات می توانید سلاح و تجهیزات پیشرفته و جدید تری خریداری کنید.
  • یکی از مزایای بسیار جالب و مفید ویباکس این است شما با پرداخت ویباکس می توانید در مراحل و رویداد ها و مسابقات مختلف و جدید شرکت کنید و با انجام این مراحل شما باز هم می توانید ویباکس رایگان دریافت کنید.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.