پی سی آشنایی با سایت دانلود نرم افزار رایگان رایانه کمک - پی سی

سایت های بسیار زیادی وجود دارند که روزانه شما می توانید، نرم افزارهای مورد نیاز خود را به صورت رایگان از این سایت ها دانلود، و بر روی سیستم کامپیوتر خود نصب کنید.

اما ماهیت ایجاد سایت دانلود نرم افزار رایگان رایانه کمک با اسم رایانه دانلود  کمی متفاوت است ما صرفاً یک سایت دانلود، در اختیار شما عزیزان قرار نداده ایم.

ماهیت ایجاد این سایت بر مبنای نرم‌افزارهای کاربردی است که  این نرم افزار ها بیشترین کاربرد را در زمینه های مختلف بین کاربران دارند.

ما این سایت را طراحی و در اختیار کاربران قرار داده ایم تا شما در کوتاه ترین زمان به نرم افزارهای مورد نیاز خود، دسترسی پیدا کنید برای آشنایی بیشتر با سایت دانلود رایانه کمک از شما دعوت می کنیم که تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 

آشنایی با کاربردی ترین نرم افزار های سایت دانلود رایانه کمک

همانطور که ذکر شد در این سایت ما تلاش کرده ایم پرکاربرد ترین نرم افزارها را برای شما جمع آوری کرده ایم، در این مقاله به چند مورد از این نرم‌افزارها اشاره می‌کنیم اما از آنجایی که نمیخواهیم در اینجا صحبت طولانی شود، شما میتوانید برای آشنایی بیشتر  با مراجعه به صفحه اصلی سایت رایانه دانلود با گروه های مختلف نرم افزار های پرکاربرد آشنا شوید.

آشنایی با نرم افزار انی دسک

همانطور که میدانید یکی از خدمات شرکت پشتیبانی کامپیوتری رایانه کمک ارائه خدمات غیرحضوری حل مشکلات کامپیوتری است برای ارائه این نوع خدمات به دو صورت عمل میکنیم.

در روش اول پس تماس کاربر با شرکت رایانه کمک کارشناس پاسخگو با شما قدم به قدم پیش می رود و به صورت تلفنی مشکل کامپیوتری که شما عزیزان را رفع می کند.

در روش دوم کارشناسان برای سرعت عمل در حل مشکلات کامپیوتری به شما عزیزان نرم افزار انی دسک را پیشنهاد می‌دهند.

با استفاده از any desk  کارشناس مورد نظر به صورت ریموت دسکتاپ به کامپیوتر مشتری متصل می شود و مشکلات احتمالی به وجود آمده در کامپیوتر را رفع می کند این روش برای کاربرانی که تسلط کافی به کامپیوتر ندارند و یا می خواهند مشکل کامپیوتری آنها با سرعت بیشتری انجام شود بسیار مناسب است.

حال ما نرم افزار انی دسک را در سایت رایانه دانلود به آدرس۷۱۳۹۸٫ir  برای شما عزیزان قرار داده ایم.

همانطور که مشاهده می کنید آدرس سایت به صورت عددی و بسیار کوتاه است تا کاربران به راحتی بتوانند به سایت دانلود رایانه کمک دسترسی داشته باشند.

 نرم افزارهای ویرایش عکس

 کاربرانی که علاقمند  به ادیت (ویرایش) عکس می باشند. با دانلود نرم افزار فتوشاپ و مطالعه مقالات آموزش کامپیوتر رایانه کمک می توانند در کمترین زمان به یادگیری فتوشاپ بپردازند.

بله دقیقا درست متوجه شده اید،  ما در این سایت علاوه بر دانلود نرم افزار ها که به صورت رایگان  در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم بخشی با عنوان وبلاگ در نظر گرفته ایم که در  این بخش آموزشهای کاربردی نرم افزارهای موجود در سایت نیز برای شما عزیزان قرار داده شده است.

شما می توانید با استفاده از این مقالات آموزشی به راحتی با نرم‌افزارهای کاربردی آشنا شوید.

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری

 یکی از بخش های بسیار جذابی که در سایت رایانه دانلود برای شما عزیزان قرار داده ایم بخش دانلود بازی های کامپیوتری ما در این بخش سعی کرده ایم تمامی بازی های کامپیوتری  را به صورت رایگان جمع آوری و در اختیار کاربران قرار دهیم .

شما عزیزان می توانید بهترین و جدیدترین دانلود بازی کامپیوتر با کرک آنها را در این سایت دانلود کنید.

پیشنهاد ما به کاربران رایانه کمک خرید لایسنس اورجینال نرم افزار های کاربردی  و بازی ها است اما با توجه به تحمیل تحریم های ظالمانه علیه کاربران کامپیوتری ایرانی برای مقابله با این تحریم ها ما تلاش کرده ایم بهترین پکیج  این بازی ها و نرم افزار ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

بازی های از قبیل بازی های از قبیل  death stranding و mafia remake  و pes 2021 از پرطرفدار برترین بازی ها محسوب می شود که هم اکنون در سایت دانلود به صورت رایگان و به روز در اختیار کاربران رایانه کمک قرار داده شده است

 

نرم افزار های ویرایش فیلم و صدا 

بسیاری از کاربران رایانه کمک روزانه با نرم افزار های ویرایش فیلم و صدا سرکار دارد یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارها نرم افزار ضبط فیلم از روی صفحه دسکتاپ و یا حتی گوشی موبایل است ما در این قسمت برای شما عزیزان هم دانلود نرم‌افزارهای پیچیده تر و سنگین تر مانند کمتازیا را قرار داده ایم هم نرم افزار های سبک تر مانند بی بی فلش برای کاربران قرار داده شده است.

در سری  نرم افزارهای حرفه ای تر برای ادیت فیلم و صدا می‌توانیم نرم افزارهای پریمیر ، ادوبی ادیشن ، ادوبی افتر افکت را نام ببریم که به صورت رایگان همراه با سریال فعال ساز برای شما عزیزان در این سایت قرار گرفته است.

 

نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات 

یکی از سری نرم افزارهای بسیار پرکاربرد که  بسیاری از کاربران ما روزانه از آن استفاده می کنند نرم افزارهای بازیابی اطلاعات یا نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات است.

خیلی از مواقع  کاربران به صورت عمدی یا سهوی فایل بسیار مهمی را از روی کامپیوتر خود حذف می کند، یا حتی ممکن است این حذف اطلاعات در پی حمله بدافزارها و ویروس‌های کامپیوتری رخ دهد.

در چنین شرایطی کارشناسان شرکت خدمات کامپیوتری رایانه کمک با استفاده از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات تا حدود بسیار زیادی اطلاعات کاربران را بازیابی می کنند.

علاوه بر اینکه  این نرم‌افزارها در سایت برای شما عزیزان قرار داده شده است ،کاربران می توانند طی تماس تلفنی با شرکت رایانه کمک به بازیابی اطلاعات  و همچنین یادگیری استفاده از نرم افزار های بازیابی اطلات بپردازند.

 

سری نرم افزارهای نصب درایور

روزانه با وارد شدن سخت افزارهای جدید و به روز رسانی های مکرر ویندوز معمولاً کاربران ما با مشکل نصب درایور از جمله نصب درایور کارت گرافیک، نصب درایور مادربرد و یا حتی مشکل نصب درایور صدا و کارت شبکه رو به رو می شوند.

ما برای راحتی کار کاربران رایانه کمک نرم افزارهای نصب درایور به صورت آنلاین و حتی آفلاین را در سایت رایانه دانلود قرار داده ایم.

بنابراین در صورتی که ویندوز خود را تعویض کرده‌اید و درایور سخت افزار مورد نظر را  پیدا نمی کنید می توانید از این نرم افزارها استفاده کنید.

حتی اگر ویندوز شما به روز رسانی شده است و برخی از درایور های شما به درستی کار نمیکند این نرم افزار های نصب درایور میتواند این مشکل کامپیوتر را حل کند.

 

مطالب آموزش کامپیوتر در بخش وبلاگ

همانطور که ذکر شد ما بخشی با عنوان وبلاگ در اختیار کاربران قرار داده ایم که علاوه بر آموزش بسیاری از نرم افزار های موجود در سایت، آموزش حل بسیاری از مشکلات کامپیوتری در این بخش برای شما عزیزان گنجانده شده است.

به عنوان مثال یکی از مشکلات کامپیوتری که کاربران روزانه با آن برخورد می کنند مشکل به هم ریختگی زیرنویس فیلم است  شما عزیزان میتوانید با استفاده از این لینک مشکل را به راحتی برطرف کنید.

همچنین بیش از۲۰۰ مقاله آموزشی دیگر برای شما عزیزان قرار داده شده است که با مطالعه این مقالات بسیاری از مشکلات کامپیوتری را به تنهایی قادر به رفع و رجوع هستید.

با پیشرفت تکنولوژی همه ما کارهای روزانه خود را  با سیستم های کامپیوتری و گوشی های هوشمند انجام می دهیم  و دانلود و نصب و آشنایی با  نرم افزارهای مختلف از نیاز های اساسی ما محسوب میشود.امیدواریم توانسته باشیم با ایجاد این سایت یکی از نیازهای روزانه کاربران را را برطرف کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.