پی سی تاریخ انتشار نسخه‌ی نسل بعدی Destiny 2 اعلام شد - پی سی

استودیوی بانجی (Bungie) اخیراً رسماً از تاریخ انتشار نسخه‌ی نسل بعدی بازی محبوب Destiny 2 رونمایی کرده و اطلاعات بیشتری را از آن به اشتراک گذاشته است.

بازی تیراندازی اول شخص Destiny 2 در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۹۹ (۸ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) راهی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس خواهد شد. لازم به ذکر است که دارندگان نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان بازی می‌توانند نسخه‌ی نسل بعدی را به صورت رایگان برروی کنسول‌های جدید مایکروسافت و سونی دریافت کنند. طبق اطلاعات منتشر شده، Destiny 2 برروی هر دو کنسول پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس با رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود. این در حالی است که نسخه‌ی اکس‌باکس سری اس برای تجربه‌ی بازی با رزلوشن ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بهینه شده است.

تمام نسخه‌های نسل بعدی Destiny به همراه ویژگی‌هایی مانند زمان بارگذاری کوتاه‌تر، بازی میان پلتفرمی و امکان تغییر میدان دید عرضه خواهند شد. امکان تغییر میدان دید یکی از آن مواردی است که بازی‌بازان کنسولی مدت زیادی خواهان اضافه شدن آن بودند. طبق توضیحات بانجی، هدف آن‌ها این است که بازه‌ی تغییر میدان دید نسخه‌ی کنسول‌ها مانند نسخه‌ی رایانه‌های شخصی باشد. به همین خاطر، توسعه دهندگان در حال آزمایش تنظیمات مختلف هستند تا اطمینان حاص کنند که عملکرد بازی برروی تمام پلتفرم‌ها روان باشد. با نزدیک شدن به زمان انتشار نسخه‌ی نسل بعدی Destiny 2 شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی خواهیم بود.

از طرف دیگر، به لطف بهره بردن از حافظه‌ی SSD کنسول‌های نسل بعد، بازی‌بازان به وضوع شاهد بهبود زمان بارگذاری خواهند بود. لازم به ذکر است که بهبود‌های اعمال شده برروی زمان باز کردن منوی Inventory نیز تاثیر خواهند گذاشت. البته باید به خاطر داشته باشید که برخی از بارگذاری‌های بازی به کیفیت شبکه و مچ‌میکینگ (Matchmaking) وابسته هستند. پس بارگذاری فعالیت‌ها همچنان نیاز به جستجو برای پیدا کردن بازی‌بازان دارد و این موضوع زمان می‌برد.

در نهایت بانجی تایید کرد که ویژگی بازی میان پلتفرمی طوری پیاده سازی شده است که دارندگان کنسول‌های جدید هر شرکت می‌توانند با بازی‌بازان کنسول‌های فعلی همان پلتفرم بازی کنند؛ به عبارت دیگر، بازی‌بازان اکس‌باکس سری اکس و سری اس می‌توانند با بازی‌بازان اکس‌باکس وان به تجربه‌ی بازی بپردازند؛ بازی‌بازان پلی‌اسیتشن ۵ نیز می‌توانند با بازی‌بازان پلی‌استیشن ۴ بازی کنند.

بازی Destiny 2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد. برای یادآوری باید اضافه کنیم که Destiny 2: Beyond Light قرار است در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه شود. این بسته‌ی گسترش دهنده شامل مواردی مانند یک مکان جدید با نام Europa، سلاح‌ها و زره‌های جدید می‌شود. پس از عرضه‌ی این بسته نیز قرار است شاهد یک Raid جدید با نام Deep Stone Crypt باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.