پی سی بخش داستانی Gears 5 برروی اکس‌باکس سری اکس در کمتر از ۸ ثانیه بارگذاری می‌شود - پی سی

یکی از ویژگی‌های مهم کنسول‌های نسل جدید، بدون شک وجود قابلیت SSD است که موجب می‌شود بارگذاری بازی‌ها بسیار سریع و در مدت زمان بسیار کمی انجام شوند. در همین راستا، به‌تازگی مدت زمان بارگذاری بازی Gears 5 برروی کنسول اکس‌باکس سری اکس آزمایش شده است.

بازی Gears 5 از جمله عناوینی محسوب می‌شود که در اکس‌باکس سری اکس دارای ویژگی‌های جدید و ارتقای بصری است. به‌تازگی یک کاربر یوتیوب به نام Stallion83، مدت زمان بارگذاری این بازی را برروی اکس‌باکس سری اکس آزمایش کرده است و نتایج جالبی را نشان می‌دهد.

طبق این تست، بارگذاری آغاز بخش تک‌نفره‌ی بازی Gears 5 برروی اکس‌باکس سری اکس در کمتر از ۸ ثانیه انجام شده است. این در حالی است که بازی برروی اکس‌باکس وان اکس در حدود ۳۴ ثانیه و در اکس‌باکس وان در ۳۶ ثانیه بارگذاری می‌شود. همچنین بخش چندنفره‌ی این بازی برروی سری اکس در ۱۲ ثانیه بارگذاری می‌شود. در همین حال، بخش چندنفره‌ی این بازی در کنسول‌های اکس‌باکس وان و اکس‌باکس وان اکس به ترتیب در ۲۶ و ۲۰ ثانیه بارگذاری می‌شوند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی بارگذاری بازی Gears 5 برروی اکس‌باکس سری اکس و مقایسه آن با نسخه‌های اکس‌باکس وان و اکس‌باکس وان اکس را مشاهده کنید.

دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

نسخه‌ی بهینه‌سازی شده‌ی Gears 5 در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه خواهد شد. همچنین بر اساس اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده بود، بخش چندنفره‌ی این بازی در اکس‌باکس سری اس برروی نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه قابل اجراست. این بازی در حال حاضر برروی کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.